Grannen skrev:Om jag hade 20 mopeder skulle jag slakta dom direkt för att kunna erbjuda alla originalrenoverare schyssta grejer till överkommligt pris
Appropå det så har jag 2st rushar i delar.Nån som e intresserad?
Jag tror jag vet en viss Veteranlada som skulle vara intresserad [/quote
Han har gått under jorden]
Definitivt hoppas han insett att det kommer bli riktigt svårt att fortsätta sälja mopeder och delar på det viset han gjort. hoppas vi slipper honom i framtiden. <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hoppas han grävt ner sig djupt.. men att han lämmnar tillbaka pengarna till wiklund innan dess.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
tommyå skrev:Han har fler alias,Undrar vem som säljer sachs delar på tradera boende i orrefors
Säg till om ni ser något som får er att tro att han är på forumet under annat namn. Det finns en tjänst där man kan "pinga" Ip adressen och på vilken adress datorn används ifrån.
OBS! det är absolut inget jag brukar göra, bara så ni vet. <!-- </EdIndex> --></div>
tommyå skrev:Han har fler alias,Undrar vem som säljer sachs delar på tradera boende i orrefors
Säg till om ni ser något som får er att tro att han är på forumet under annat namn. Det finns en tjänst där man kan "pinga" Ip adressen och på vilken adress datorn används ifrån.
Du som är Admin ser ju om han är här om han har haft ett någorlunda fast IP, bara o kolla vilka som är inloggade från det IP't isåfall. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har nu haft tid att verkligen sätta mig och läsa igenom alla inlägg som kommit in idag.
Jag vill att alla tänker på att oavsett vilken inriktning vi alla har inom moped fordonshobbyn så ska alla känna sig välkomna.
Det finns många olika genrer inom hobby och alla gör vi det vi tycker är roligast och bäst för oss själva. Ingen kan egentligen hävda att det ena är bättre än det andra, men alla kan vi väl komma överens om att veteranmopeder är förbaskat roligt att hålla på med, eller hur <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jomenvisst är det så men ibland kan det bli för mycket av det goda så idag har jag gjort en utflykt till gamla traktorer och dieselmotorers värld. Men det var nog högst tillfälligt för i morgon är det med stor säkerhet mopeder (och Tradera?) igen.