Chopper bygge, kanske smula nyare.
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mindre update...har inte hänt ett smack sen sista updaten....mer än att jag börjar spara till rörbocken / sälja av prylar/delar...
Sadeln : Raketarsle sadel har jag en ny omklädd...så blir en sådan....troligtvis....
Nåja, d var allt för mig. Mvh Neifelheim <!-- </EdIndex> --></div>
Sadeln : Raketarsle sadel har jag en ny omklädd...så blir en sådan....troligtvis....
Nåja, d var allt för mig. Mvh Neifelheim <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
-
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Killen som lackat åt mig, har lackat efter mina tattueringar, och ohja, jag älskar Grim Reaper...Kommer bli bra när han väl är stummad:) Tack iaf!:) <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace skrev:Fler än jag som gillar The Grimreaper
Helt klart snygga motiv.
Killen som lackat åt mig, har lackat efter mina tattueringar, och ohja, jag älskar Grim Reaper...Kommer bli bra när han väl är stummad:) Tack iaf!:) <!-- </EdIndex> --></div>
-

slängde ihop den, och satte dit ett stag i lagom höjd för att veta hur man ska bygga bakre ram sedan. slängde även på en tank för att få lite hum om hur allting blir. bytte även styre till ett vanligt "så länge"...Mvh <!-- </EdIndex> --></div>

slängde ihop den, och satte dit ett stag i lagom höjd för att veta hur man ska bygga bakre ram sedan. slängde även på en tank för att få lite hum om hur allting blir. bytte även styre till ett vanligt "så länge"...Mvh <!-- </EdIndex> --></div>
-
-
Nåväl, kan hojta när jag ska dit, så kan vi se vad planen är? <!-- </EdIndex> --></div>
Jag bor inte där, är bara där ibland och hälsar på, och hittar på ofog.Pop skrev:bor du i nyköping nu? då delar vi stad numera dåsugen på ta en öl någon dag och snacka mopeder?

Nåväl, kan hojta när jag ska dit, så kan vi se vad planen är? <!-- </EdIndex> --></div>
-
det tar sig....sa pyromanen!
Materialet i bakramen var tydligen galvat, så det var sådär halv...trevligt o svetsa i. 1 motorfäste fixat, så nu kan man ha en motor i den igen, och blev sjukt snyggt! sneek peek bild, kommer nån mer nån dag...ligger ett rådjur i garaget nu (slaktat) så kommer inte in med något.. <!-- </EdIndex> --></div>

det tar sig....sa pyromanen!
Materialet i bakramen var tydligen galvat, så det var sådär halv...trevligt o svetsa i. 1 motorfäste fixat, så nu kan man ha en motor i den igen, och blev sjukt snyggt! sneek peek bild, kommer nån mer nån dag...ligger ett rådjur i garaget nu (slaktat) så kommer inte in med något.. <!-- </EdIndex> --></div>
ser bra ut! vart är det i nyköping du är och flänger? är det larsson customizing loggan på killen som sitter och hukar?
svetsade en båtkärra i galvat stål. massor med mjölk ska tydligen hjälpa <!-- </EdIndex> --></div>
jasså! ja, men bara höra av digNeifelheim skrev:Jag bor inte där, är bara där ibland och hälsar på, och hittar på ofog.Pop skrev:bor du i nyköping nu? då delar vi stad numera dåsugen på ta en öl någon dag och snacka mopeder?
Nåväl, kan hojta när jag ska dit, så kan vi se vad planen är?

ser bra ut! vart är det i nyköping du är och flänger? är det larsson customizing loggan på killen som sitter och hukar?
svetsade en båtkärra i galvat stål. massor med mjölk ska tydligen hjälpa <!-- </EdIndex> --></div>
-
tack så mycket pop! Larsson customizing som hjälpt mig o svetsa, och det är där jag hänger, dom är ju trots allt roliga som fan o umgås med. ja, mjölk stoppar det tydligen
hehe <!-- </EdIndex> --></div>
alf, ja, tack så mycket!Pop skrev:jasså! ja, men bara höra av digNeifelheim skrev:Jag bor inte där, är bara där ibland och hälsar på, och hittar på ofog.Pop skrev:bor du i nyköping nu? då delar vi stad numera dåsugen på ta en öl någon dag och snacka mopeder?
Nåväl, kan hojta när jag ska dit, så kan vi se vad planen är?
svetsade en båtkärra i galvat stål. massor med mjölk ska tydligen hjälpa
tack så mycket pop! Larsson customizing som hjälpt mig o svetsa, och det är där jag hänger, dom är ju trots allt roliga som fan o umgås med. ja, mjölk stoppar det tydligen