<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag saknar jag en färdig moppe Sol, vindstilla och 0 grader
perfekt dag att susa en sväng på...men men.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har några centimeter av kladdet lagt sig och minusgrader har tillstött.
Verkar som om vi får dras med detta i minst en vecka framåt. Halt som skam när man är ute med hunden. Förhoppningsvis kommer plusgrader snart så att skiten försvinner.
Tilläggas bör att det upplevs lite ljusare ute men det är det enda positiva. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
pangerva skrev:Halt som skam när man är ute med hunden. Förhoppningsvis kommer plusgrader snart så att skiten försvinner.
Du tror inte det kommer fram lite skit om det töar då?
Mvh Patrik
Inte efter min hund i alla fall. Har ständigt ett större antal påsar till hands.
Dessutom av komposterbar typ. Vill inte att vare sig hunden, jag själv eller någon annan ska trampa i hundskit vare sig efter min hund eller efter annans. Jag är nog snarare åt skitpolishållet.
pangerva skrev:
Inte efter min hund i alla fall. Har ständigt ett större antal påsar till hands.
Dessutom av komposterbar typ. Vill inte att vare sig hunden, jag själv eller någon annan ska trampa i hundskit vare sig efter min hund eller efter annans. Jag är nog snarare åt skitpolishållet.
Ja det är ju bra.
Man undrar ju när en del låter sina hundar skita rätt på cykelbanan utan å plocka upp efter sig.
Samma gäller när vi har plogat vägen å gårdsplanen till våran klubbstuga om vintern, då tycker en del att det går jättebra att rasta hunden där, jädrans folk.
Så nu får vi nog skippa skitsnacket å prata väder igen.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.