<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->inte för att jag e puchexpert, men efter flera veckors försök på tradera undrar man ju:
exakt HUR eftertraktad är den?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[/quote] inte för att jag e puchexpert, men efter flera veckors försök på tradera undrar man ju:
exakt HUR eftertraktad är den? Shocked
Hade den varit original så är den eftertraktad
Men det är inte mycket som är rätt på den där <!-- </EdIndex> --></div>
VS50 lyx-60
Dakota-66 grön
Dakota-68 röd
Alabama-68 ombyggd
Florida-72 orange
Dakota-75 guld
Tomos youngstr
Packy år ?
Texas-74
MGB Korado
Mc50 cross-65
FRAM solifer-62
E-Type 100cc
+ några vrak
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tvivlar på att Tradera är rätt kanal för att sälja hela mopeder. Auktionen ovan hade bara 72 besök och det kan vara flera hundra besökare på t.ex. en hastighetsmätare. Jag kan bara gå till mig själv för jag kollar aldrig hela mopeder på Tradera utan det är bara delar jag går in på direkt.
Tradera måste vara grejer som går att skicka tror jag. Hela mopeder är blocket eller någon annan säljsajt med mer känd och lokal prägel.
Jag tror också det måste vara relativt små belopp på Tradera då man som regel betalar i förskott. Det är jobbigt att auktionera ut styckvis men säljaren tjänar på det och naturligtvis Tradera som tar betalt per auktion. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->56:an, nog tror jag det går att sälja hela mopeder på TRadera, men den där skulle inte jag ha gått in på ens en gång då utropspriset var så högt.
Och han som säljer måste ju leva i nån fantasivärld, enda som är Colorado på den där är ju i princip Typskylten Det Colcoradospecifika är ju liks borta, så det kostar ju mer att försöka fixa den där än att köpa en som redan är komplett. <!-- </EdIndex> --></div>