Z-Type
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
om man inte har an lackerare i närheten går det lika bra med en kromfirmaRaketsport skrev:Sura skrev:D
Jag läste på Stellans blogg om hur man fixar en billig vinterförvaring på ett fordon, det är bara att lämna in den hos lackaren och säga att det inte är så brådis .....

-
- Forumsponsor
- Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side
Stämmer nog väldigt bra det!kejsaren skrev:om man inte har an lackerare i närheten går det lika bra med en kromfirmaRaketsport skrev:Sura skrev:D
Jag läste på Stellans blogg om hur man fixar en billig vinterförvaring på ett fordon, det är bara att lämna in den hos lackaren och säga att det inte är så brådis .....

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->E-typ,spännande.
Men byta motor,NO NO

Aja baja
Men byta motor,NO NO

Aja baja

Monark E-type 1293-73 Sachs GS 50cc Perego 6vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
-
-
- Forumsponsor
- Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side
Men jag bjussar på en dålig bild med en bunt "cylinderfotspackningar" för tuffa killar!
(Tack alla som var inblandade i dessa
)
Det kan nog ta lite tid innan det publiceras helbild på´na..kreidlertm skrev:äe ju väldans sugen på å se mopeden i profil.... etyp är ju snygga , för att inte prata om maskinen som ska användas......

Men jag bjussar på en dålig bild med en bunt "cylinderfotspackningar" för tuffa killar!

(Tack alla som var inblandade i dessa

-
kan du fixa en burk 2k svart 50/50 blank och grund ?, hur mycket vill du ha för det ?, (ska lacka 4st plåtfälgar till 240in)
om det går för sig ?
de va så lite, hoppas dom blev brafatchance skrev:Det kan nog ta lite tid innan det publiceras helbild på´na..kreidlertm skrev:äe ju väldans sugen på å se mopeden i profil.... etyp är ju snygga , för att inte prata om maskinen som ska användas......
(Tack alla som var inblandade i dessa)

kan du fixa en burk 2k svart 50/50 blank och grund ?, hur mycket vill du ha för det ?, (ska lacka 4st plåtfälgar till 240in)
om det går för sig ?