kedjeskydd mcb 1209 samma till fler mcb modeller
kedjeskydd mcb 1209 samma till fler mcb modeller
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->verkar klurigt att hitta kedjeskydd till en mcb 1209.så min undran är fanns det på några andra modeller. <!-- </EdIndex> --></div>
- SachsMekarn
Re: kedjeskydd mcb 1209 samma till fler mcb modeller
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad jag vet är det samma som till compact. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Formmässigt är compactens kedjeskydd samma som 1209:ans. Bakre fästhålet skiljer sig åt då compaktens skydd skruvas fast i ett öra på svingen bakom nedre stötdämparfästet. 1209:an skruvas fast i nedre stötdämparfästet.
Har du ett compactskydd gör du bara ett hål för stötdämparfästet. (1209:ans sving saknar örat bakom stötdämparfästet).
Har själv 2 1209:or. En original och en bus som blivit kycklinggul, högre styre och kort kromad framskärm, kromad bakskärm samt kromade fälgar. <!-- </EdIndex> --></div>
Har du ett compactskydd gör du bara ett hål för stötdämparfästet. (1209:ans sving saknar örat bakom stötdämparfästet).
Har själv 2 1209:or. En original och en bus som blivit kycklinggul, högre styre och kort kromad framskärm, kromad bakskärm samt kromade fälgar. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->annars finns det nytillverkade att köpa hos nordscand om det kniper 
behöver själv ett kjedjeskydd till min 1256 champion...så det blir nog till att handla ett där...
<!-- </EdIndex> --></div>

behöver själv ett kjedjeskydd till min 1256 champion...så det blir nog till att handla ett där...

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...