<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har ju två varvisar det ska bli kul å se om dom funkar eftersom mopparna inte är uppstartade ännu.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Syns ju inte med ihopskruvad mätare skrev puchen
så sant men det är bara en yrkesskada för det brukar ju inte ta längre tid att göra det som de ska vara <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Svar till Patrik:
Min mätare är mycket snarlik den översta (traditionella) mätaren men inte 100% likadan som den på bilden... *fundersam* Kanske är ett Zundapp ursprung på min iaf(?). Jag får ta och lägga upp en bild i dagarna. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Detta är varianten jag har. Sen finns det den lite nyare modellen med bakgrundsbelysningen och siffrorna på utsidan av graderingen.
Uploaded with ImageSpeed.us <!-- </EdIndex> --></div>
Patrik '83. Livin' for speed!
Honda CB 750 '79 Åkafortstormoppe
Gilera Touring '75? Röer å finer!
Ancillotti?/Fantic? Trial 50 '7x, Bushojen.
KTM Comet 504S/Puch 4-vxl '71? Risbusken/Råttsoffan/Sophögen...
Dakota '74 blå, Under långsam renov...
Dakota '72 guld, Väntar på renov...
Saknar: Obegränsat med deg, många puchmodeller, bl.a M50 Jet eller Racing.
hade varit intressant att se ett kopplingsschema över elektroniken i den mätaren. Särskilt avancerad är den ju uppenbarligen inte... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska det vara såpass avancerat att man behöver klicka på länkarna för att upptäcka att dom innehåller något intressant? Mycket simpel koppling, intressant... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hur svårt kan det vara o ta en mätare från tex biltema o löda/byta nån del så den går till en 1cylmotor i stället för 4???? <!-- </EdIndex> --></div>