
Med den där ljusinställningen så va det väl bara ljust 2 meter framför moppen , då är det inte lätt å se när vägen svänger

Lasse väss skrev:Yess...... Nu har jag justerat el-systemetBillys 12V regulator, 12V spol-lampa bak, fram 12v 45/40W BA20D lampa, lyser som f:n
och går tydligen inte sönder
har åkt några km i kväll, bra nog med varv (mycket varv
) och håller fortfarande
Årets första vurpa har jag också hunnit medi ca 50-60 km/h
Jävl... aldeles för vass för att åka på snövägar med
Tomgåg 45/40w
Och bakljuset håller med 12v 5w
Nja.... inte berodde det på nån ljusinställning inteAri skrev:Inte konstigt att du slog omkull
Med den där ljusinställningen så va det väl bara ljust 2 meter framför moppen , då är det inte lätt å se när vägen svänger
Lasse väss skrev:I går blandade jag till fem liter bränsle till "Portugrisen" , specialblandning tills på lördag
Det ska ju bli kallt. så ville ha mer lättantändligtkollade runt i medicinskåp, "systembolag" ..mm.. så till slut blev det som husse ville
En riktig "Busgrogg" (Sådan herre sådan hund)
Tyckte vid provkörning att det slog blåa lågor ur smatterpipanMen dom får väl hålla sig långt bakom, dom andra.
Efteråt kom jag på denna skyllt
Lasse väss skrev:Raketaren skrev:
sedärja nu har Lasse fått sin prsonliga nummerskylt....
tackar för ditt pm. den blandningen kanske e livsfarlig i mina gubbmopeder.[/quote]NiklasHögberg skrev:Lasse väss skrev:Raketaren skrev:
sedärja nu har Lasse fått sin prsonliga nummerskylt....![]()
Niklas har ett recept på PM