<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varför har de flesta Sachs motorer oljeproblem?
På den flaka jag hade blev den grå på några dagar.
Kompis som skruvat Sachs o kan dem utan o innan
får också oljeproblem och byter oljan ofta i sina motorer. <!-- </EdIndex> --></div>
Oljan i Sachs motorer
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mina kompisar med sachs har samma problem, min Jlo får vit olja om den står ute i regnet ett par dar
på Jlon sitter ventilationshålet mitt uppe på motorn i storlek med ett .
men sen är det nog växelföraren som tar in vatten med. borde ju märkas på handväxlat vs fotväxlat isånnafall? <!-- </EdIndex> --></div>
på Jlon sitter ventilationshålet mitt uppe på motorn i storlek med ett .
men sen är det nog växelföraren som tar in vatten med. borde ju märkas på handväxlat vs fotväxlat isånnafall? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nähä, jag har bytt olja i min Jlo 9gånger
och då har den inte ens gått 9mil.
tömmer ja i fräsch olja och sen får den stå 2-3dar i regn så är oljan kritvit
men om de inte regnar så kan den stå ute hur länge som helst, men eftersom jag har tillgång till att ha den undertak så oroar de mig inte.
och ventilationshålet har jag svårt att tro att det är det som tar in vatten. men jag tycker ju att allt känns ändå lite skyddat under tanken/kåpan.
Mvh <!-- </EdIndex> --></div>

tömmer ja i fräsch olja och sen får den stå 2-3dar i regn så är oljan kritvit
men om de inte regnar så kan den stå ute hur länge som helst, men eftersom jag har tillgång till att ha den undertak så oroar de mig inte.
och ventilationshålet har jag svårt att tro att det är det som tar in vatten. men jag tycker ju att allt känns ändå lite skyddat under tanken/kåpan.
Mvh <!-- </EdIndex> --></div>
-
- SachsMekarn