<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag tycker att om man själv är nöjd, då är det inte för dyrt. O som du säger, det är ju inte direkt den vanligaste tanken, då får man passa på när det finns. Så nog tycker jag du kan vara nöjd.
Jag har betalat vansinnespriser ibland, men det är ju för att jag verkligen velat ha det, och för egen skull, inte för att tjäna på det eller nåt. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->håller med.. grattis!
hade jag vart säljaren hade jag lipat en skvätt 319 spänn hade jag nog tyckt varit rätt dåligt betalt om jag ska vara ärlig..
så du kan känna dig nöjd <!-- </EdIndex> --></div>
Det har stått gammal bensin i min tank så det har blivit rost i den. I och för sig kan man rengöra med hjälp av grus eller andra kantiga vassa bitar men har det en gång varit rost så finns den där ändå. Temperaturen börja sjunka här inne nu men jag känner mig ändå något svettig för jag hade inte precis hoppats på att någon skulle lagt in ett så pass högt maxbud men jag la till lite extra ändå för det är väl kanske inte varenda dag sådana bensintankar bjuds ut till försäljning...? Ja..... jag får väl försöka reda ut det här på något sätt....
Var det du! Du tog ju den rakt framför näsan på mig! Grrrr... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaså du....??? Då är det andra gången vi kolliderar i det här affärslivet. Var det något speciellt du skulle ha tanken till?
Nu har jag inte kollat den befintliga tanken på mopeden så noga än men klart är dock att jag inte behöver två tankar så jag kan överlåta en till dig senare om den duger åt dej förstås. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag var åxå och spanande på den, men insåg att efterfrågan efter en sådan var större än jag behövde den. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag behövde den inte egentligen, utan tyckte bara att det var billigt å bra att ha en extra av. När jag såg att andra verkade behöva den så tyckte jag att de har säkert större behov än jag. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Samma säljare sålde samtidigt en vanlig Raket-tank och där slutade budet på endast 59 kronor. Den här tanken hade blivit ännu billigare om jag nu inte hade upptäckt den och insett behovet. Som säljare är det en vånda om inte köparna infinner sig innan auktionen går ut. Här tror jag det gäller att synas på rätt ställe och så bra som möjligt. Jag ligger i startgroparna för att sälja och jag förväntar mig överaskningar bra så väl som dåliga. Säljare jag talat med säger det kan slå till bra på udda saker som inte är så vanliga. Jag tror mycket ska stämma samtidigt. Vissa saker kanske säljer jämt men januari tror jag inte är en bra säljmånad. Snarare då mars - april då folk fortfarande sitter vid datorerna men det börjar så sakta våras och köplusten stiger med utomhustemperaturen. Dessvärre kan jag inte vänta för jag måste igång nu. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jadu, det blir blandat med inriktning på tekniskt/mekaniskt/elektriskt men även annat också. Jag funderar på att lägga en länk underst i mina inlägg där alltid aktuella försäljningar finns och då är det bara att klicka där. "Annat" kan t.ex. vara en retrodator, jag har en MacIntosh som kallades för "fågelholken" som funkar. Jag tror det var den första datorn med grafiskt gränssnitt d.v.s. en mus och pekare som man kunde aktivera olika objekt eller som man dagligdags kallar för "klicka". Vad priset blir har jag ingen aning om för det bestämmer köparna men en hundring får dom banne mig betala om jag nogsamt ska packa i en låda, beställa frakt och lasta på cykeln och frakta till inlämningsstället. <!-- </EdIndex> --></div>