Har jag drömt...?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, det var tråkigt.. Jag var imponerad av nogranheten och kunnandet. Sådant inspirerar mig. <!-- </EdIndex> --></div>
Jörgen Hultman. Växjö Moppers.
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu ska vi vara snälla med alla som inte kan vara snälla 
Jag förstår att det finns en kille som kallas jante - då han kommer inkrypandes så blir det inte speciellt roligt
Dom gånger man ser att han kryper fram från sitt gömställe är då någon prominent visar sig på styva linan
Som alla vet så måste vi göra allt för att hålla jante borta så att alla duktiga renoverare visar sina fullfjädrade renoveringar
och kunskaper i olika ämnen, Nog om jante - han får alldeles för mycket uppmärksamhet numera så vi stänger han ute ett tag.
Lycka till alla ni som briljerar med era otroliga kunskaper och naturligtvis är så hjälpsamma att vi alla får ta del
och lära oss vad,hur och när ni gör saker o ting med era objekt.
Ett STORT TACK för att vi får vara med om detta.
<!-- </EdIndex> --></div>

Jag förstår att det finns en kille som kallas jante - då han kommer inkrypandes så blir det inte speciellt roligt

Dom gånger man ser att han kryper fram från sitt gömställe är då någon prominent visar sig på styva linan

Som alla vet så måste vi göra allt för att hålla jante borta så att alla duktiga renoverare visar sina fullfjädrade renoveringar
och kunskaper i olika ämnen, Nog om jante - han får alldeles för mycket uppmärksamhet numera så vi stänger han ute ett tag.

Lycka till alla ni som briljerar med era otroliga kunskaper och naturligtvis är så hjälpsamma att vi alla får ta del
och lära oss vad,hur och när ni gör saker o ting med era objekt.
Ett STORT TACK för att vi får vara med om detta.

-
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Oavsett vem man är vänn med eller inte vänn med så är alla välkommen på forumet förutsatt att man är schyst mot varandra och skämtar med glimten i ögat och missuppfattas det så kan man alltid man ju alltid be om ursäkt, eftersom det inte var meningen.. <!-- </EdIndex> --></div>
I det här fallet så tog kejsaren själv bort alla inlägg på tråden efter jag hade skrivit något om lack på hans tråd, vet fortfarande idag inte varför detta hände men jag har frågat utan att få ett egentligt svar.Oldie skrev:Nej nej fan vad trist, varför kunde inte admin styra upp det innan det gick såhär långt..
Oavsett vem man är vänn med eller inte vänn med så är alla välkommen på forumet förutsatt att man är schyst mot varandra och skämtar med glimten i ögat och missuppfattas det så kan man alltid man ju alltid be om ursäkt, eftersom det inte var meningen.. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- alf-johan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Det jag tycker att det är lite sorgligt är att Jossan måste på minna om dettta så jävla ofta, borde inte behövas, men hon ställer upp varenda gång, Tack JossanRaketsport skrev:I det här fallet så tog kejsaren själv bort alla inlägg på tråden efter jag hade skrivit något om lack på hans tråd, vet fortfarande idag inte varför detta hände men jag har frågat utan att få ett egentligt svar.Oldie skrev:Nej nej fan vad trist, varför kunde inte admin styra upp det innan det gick såhär långt..
Oavsett vem man är vänn med eller inte vänn med så är alla välkommen på forumet förutsatt att man är schyst mot varandra och skämtar med glimten i ögat och missuppfattas det så kan man alltid man ju alltid be om ursäkt, eftersom det inte var meningen..

min avatarbild : är min gamla "SUKA"