<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Håller med om att dom mopedbilderna som Lasse levererade slår mycket just idag.
Vilka vyer - å med denna pärla framför vykorten... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->-15 men har inga fina fordonsbilder på detta som ni andra har. Ska bli lite varmare i helgen så man kanske hinner med en liten tur.
Snackade med en kille ikväll som röjde snö, han hade sjunkit till axelhöjd
Så ta med dig slunga hit Lasse så får både du och den jobba er less
Doktorn - Är Porschen ett nyköp? Så en sånn i Classic. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det ska bli 0 gradigt här i helgen så jag ska garanterat ta en sväng med sukan men i dag var det på morgonen - 16,8 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe - köra ved eller köra moppe måste vara samma sak
Här i Boden är det -11 och kommit lite fjunsnö.
Jag är ledig från jobbet och ska bara lata mig hela dagen.... <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:-15 men har inga fina fordonsbilder på detta som ni andra har. Ska bli lite varmare i helgen så man kanske hinner med en liten tur.
Snackade med en kille ikväll som röjde snö, han hade sjunkit till axelhöjd
Så ta med dig slunga hit Lasse så får både du och den jobba er less
Doktorn - Är Porschen ett nyköp? Så en sånn i Classic.
Nix den köpte jag åt grabben när han var 14 sen har den stått i garage till han fyllde 18
Här uppe ligger tempen på cirkus -14 så det blir till att agera har väntat som en tok på att det ska bli varmare <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det måntro en tavla av bruno liljefors ?
Sätt på reflexer eller säkerhetsväst på dom så man ser bättre <!-- </EdIndex> --></div>