<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu är det fredagsmyyys å jag hoppas få oväntat besöööök.....
Ikväll ska jag dricka nått gott....vatten så man kan köra bil i morgon...
Vad roligt det ska bli att ha popcornkväll ikväll <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Utarbetad och med skavsår i öronen efter en hektisk ölrunda....doc är not på humör idag <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vart kom L-et ifrån hmm..
jo det vart en lång kväll å en nyhet var att nu finns även dom däringa fimpdrinkarna på PET-flarra
Ikväll blir det lite lugnare då sk ja å polarn trubadura på en tjejfest
jag klagar iiinte om vi säger så <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Väntanu... Du sa att ni skulle ner å spana en stund om de fanns nå lammkött för de var ju nån som fyllde 20+
Trubadura...hmmm - doakören då för ni lär ju vara bompdobidoo.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då var man hemma dårå..känner mig bra mkt fräschare idag (kan ju bero på att jag kom hem tidigare än igår...
På den här festen hade dom även lite tilltugg till dom goa groggarna... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Doktorn har ju inga patienter idag söndag så då kan han kurera sig själv lite.. En frisk promenad i solgasset blev det idag <!-- </EdIndex> --></div>