cobra karlsson skrev:Trevlig helg alla glada och mindre glada människor ute på forumet jag tycker det börjar bli lite negativt här men släpp det nu och roa er kungligt med nära och kära så ser vi fram mot en lång och trevlig moppesommar istället med grand finale på Mellstaträffen OVER AND OUT HÄLSN COBRA
lite kvällsvila å en god grogg framför TV n står på tur... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härligt med Fredag!
Nya bromsar är monterat på bilen och nu ska jag ut i garaget och fixa iordning en framskärm för lack!
Trevlig helg på er! <!-- </EdIndex> --></div>
Säcken skrev:Själv ska ja lägga mig rätt ut på soffa å se på tv å njuta av tystnaden
Tösa är hos farmor å farfar å min hyresgäst (sambo) är på bb å vilar ut efter nattens drabbning
Trevlig helg alla..
Grattis igen !
Jag sitter å lamar framför TV'n nu å ser På spåret, har datorn i knät å föttera på bordet. Känns rätt bra.
Blir väl till å släppa ut vovven strax så att man inte blir växt av en skällande och nödig vovve te möra.
Trevlig helg!
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
alf-johan skrev:
Ja du Patrik, du har inte förlorat något, trevligt med värme och träning, alltså Trevlig helg
Låter bra.
Ja, gick in å tog lite paus efter första pallen och då kom svetten sprutandes vilken jag inte kände av ute i 7 minusgrader. På andra pallen fick jag hjälp å hade en hantlangare innanför källarfönstret så att jag slapp å springa runt huset hela tiden.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
cobra karlsson skrev:Trevlig helg alla glada och mindre glada människor ute på forumet jag tycker det börjar bli lite negativt här men släpp det nu och roa er kungligt med nära och kära så ser vi fram mot en lång och trevlig moppesommar istället med grand finale på Mellstaträffen OVER AND OUT HÄLSN COBRA
Bästa inlägget idag!
Nu släpper vi alla negativitet och har kul istället! <!-- </EdIndex> --></div>
Säcken skrev:Själv ska ja lägga mig rätt ut på soffa å se på tv å njuta av tystnaden
Tösa är hos farmor å farfar å min hyresgäst (sambo) är på bb å vilar ut efter nattens drabbning
Trevlig helg alla..
Grattis säcken! En till liten rövare till världen, dags att bygga sidovagn på Alabaman. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->stort grattis Säcken.. det börjar snart bli dax att bygga en liten minialabama nu då måste vara gott att få en arvinge som driver traditionen vidare.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tusen tack alla Ja ska faktiskt åka ner å hälsa på den nyfödde grabben nu å se så dom har dä bra. Sen får ja nog hem å sätta ihop bilbanan tanka 4-hjulingen, hänga på sidovagnen på Alabaman så allt står klart när dom kommer hem från bb <!-- </EdIndex> --></div>