Fytusan!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jadu ... DanielAndersson förstår du inte samanhanget i ett politiskt uttalande då är det hög tid att du lär dig...

Ett annat exempel är när ett borgerligt parti vill avskaffa las och samtidigt vill ett annat borgarpart införa låga ungdomslöner under 25.. hur tolkas det då när det når örat på miljontals väljare <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
tompas11

Inlägg av tompas11 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
ponras skrev: Kanske för att det här är ett moppeforum?? :wink:
Javisst är det ett moppeforum, men det i sig hindrar ju inte att andra frågor kan tas upp och diskuteras. Det finns ju många trådar på detta forum som inte är specifikt mopedrelaterat. <!-- </EdIndex> --></div>
Det finns alltid en bättre metod
- Sök den
- Finn den
- Tillämpa den
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

tompas11 skrev:Nu blir jag allvarligt oroad.
Vad får vi för samhälle om man tröttnar på politik redan efter en ynka tråd på detta forum? Det är politiken som styr hur vi vill ha det i samhället. Om alla bara tröttnar så får vi ett totalitärt samhälle, där ingen bryr sig eller orkar argumentera för sin sak. Är detta eftersträvansvärt?
En ynka tråd att få ge utlopp för vad man känner är ok för mej och när vi är så många vitt skilda så kan tråden aldrig skena iväg åt något särskilt håll. Vi behöver nog alla behöver lätta på trycket ibland. Håll ut lite till så tror jag tråden lägger sig och sjunker ned i djupet bland alla andra trådar som sover sött där, men tro inte det är slut för det, rätt som det är händer det något och då poppar en ny tråd upp igen. Sån't är livet och verkligheten och vi får försöka leva med den.... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

ponras skrev:
tompas11 skrev:Nu blir jag allvarligt oroad.
Vad får vi för samhälle om man tröttnar på politik redan efter en ynka tråd på detta forum? Det är politiken som styr hur vi vill ha det i samhället. Om alla bara tröttnar så får vi ett totalitärt samhälle, där ingen bryr sig eller orkar argumentera för sin sak. Är detta eftersträvansvärt?
Kanske för att det här är ett moppeforum?? :wink:

För de som vill lufta sina politiska åsikter finns det nog många andra forum... :idea:

helt rätt ponras det är ju ett motorrelaterat forum tycker jag.. :wink:
dessutom brukar politik ha en förmåga att kunna ställa till bråk eftersom alla tycker olika ..är inte ointresserad av politik själv men jag väljer att lufta mina känslor på andra ställen än ett moppeforum.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rösta på mig så kommer ni definitivt att slippa politok (tik) 8) <!-- </EdIndex> --></div>
SM6WXA
Kontakt:

Re: Fytusan!

Inlägg av SM6WXA »

billykid skrev:Vilken j'kla på hopp....va... :twisted:

Jobba till 75år.....varför kan vi int. Id*ten byta jobb direkt....suckar..väl bort han NU... :arrow:

Hadde han vart nära mig...å ingen sett hur elka jag kan bli...GRPRPR..ja vet int...byta jobb vid 55.
Normalt är det snällaste som finns... :twisted:
Detta var väl det första inlägget?????

Varför togs det inte bort med en gång när det är ett "moppeforum"????

Ha det gott :!: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->För att jag inte har sagt att man inte får tala om politik...

Sen att det är många som inte tycker det hör hemma på ett mopedforum är en annan sak, men det är egentligen samma sak med trådarna :Vädret, Nattsudd, Filmtips, Receptbanken som inte heller handlar om mopeder.
Jag förstår att politik kan röra upp känslor och att det kan bli hätskt, men jag hoppas att vi är vuxna nog att kunna agera på ett reko och ansvarsfullt sätt mot varandra. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
SM6WXA
Kontakt:

???

Inlägg av SM6WXA »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då är det ett moppe och politik forum?!?!?!?!

mistick_yes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Re: ???

Inlägg av Raketsport »

SM6WXA skrev:Då är det ett moppe och politik forum?!?!?!?!

mistick_yes.gif
Det har jag aldrig påstått! Varför skriver folk om Film och tv då det inte handlar om mopeder? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
vodka

Re: ???

Inlägg av vodka »

Raketsport skrev:
SM6WXA skrev:Då är det ett moppe och politik forum?!?!?!?!

mistick_yes.gif
Det har jag aldrig påstått! Varför skriver folk om Film och tv då det inte handlar om mopeder?
Hejja Jossan :clapping: du har rätt man behöver inte kolla trådarna som inte intresserar en <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Va ere för mening å surra om politik här, nej ta å skruva på era moppar i stället så dom är i bra skick till vårens härliga turer.

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hasse Hasp :idea: :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

Grannen skrev:Hasse Hasp :idea: :wink:
Passar Hasse som handsken staff_gemini-1.gif

(Skoja bara :lol: ) <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den lägger vi under humortråden va :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sådärja. Nu fixade jag bort politiksurret. Hörde jag nåt Tack.... <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar