<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja kul var det
Stockholmarn, Där sitter en EKF med en cylinder jag köpte i Portugal. Cylinderdiametern är endast 43 mm, men den har 4 överströmmare. Solfjäderstoppen kom också den från Portugal, fast den är omslöjdad med eget förbränningsrum som går ner i cylindern. Den går att justera med chims till önskad klämmspalt. Den är ganska het av sig med ett bra vrid även på låga varv. Jag körde inte med den för att den hade rammlat och skrotat kopplingshandtaget. <!-- </EdIndex> --></div>
Den bölarar inte mera....jag lovar
...fast inte den måtårn jag ville racaca med.
Race måtårn....bara å gasa....vxla så ALLAT VAD SOM GÅR SLÄPÄPER ALLDRIGA GASSEN....ja lovar fulls gas....ökar farte....vxl6...den kommer att öka fraten hela tiden jag kan ha fel
...då är jag losser.
JAg lovar... du måste ...bra tryck ...för att utmanan mig.. SACHS for Ever
Å jag kör ännu med 5 vxl....får jag ihop den 6vxl måtårn...då jag skanade en vxl på trållebo....hoppas att det intå kommer att gå sämmre nästa race.
Vem vet....kan bara speculera....å bjuda på en bra shows...igen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En lite vår tur på halv gas bara, med ny trimm pipa monterat....
men tusan vad den låter smattrar å donar på fullgas...
Tyvärr så la batterierna av i kameran så de bästa filmerna på fullgas blev
bara en lite snutt i början tyvärr...jäkla skitt....
Annars hadde ni fått sett när jag åker ifatt bilarna på 90 väg....
jäklar vilken skillande de blev med den nya trimm pipan mot den gammla...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->billy du har inte funderat på att satsa pengarna på ett nytt batteri till kameran i stället för trim pipor <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
f50glx skrev:billy du har inte funderat på att satsa pengarna på ett nytt batteri till kameran i stället för trim pipor
Hmm du har en poäng där.. men tyvärr så är det laddnings bara batterier
som behövs laddas imellan åt men tänkte int på de just då.....**ler** <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kommer upp så får vi ta ett race i helgen ! :meangreen: Jag lovar att bara köra på halvgas då <!-- </EdIndex> --></div>