Barnflakacykel

Tips, frågor och allmänt snack.
Älgläpp

Barnflakacykel

Inlägg av Älgläpp »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tjena undrar om någon kan tippsa om var man hittar däck å slang till framhjulen på denna.
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det slang i däcken :? :? <!-- </EdIndex> --></div>
Älgläpp

Inlägg av Älgläpp »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->javisst det är slang i framdäcken. <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har du frågat din cykelverkstad? <!-- </EdIndex> --></div>
Älgläpp

Inlägg av Älgläpp »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nej har inte kommit så långt ännu,den har legat i dvala och kom plötsligt att tänka på den...för övrigt så måste jag säga att stoffe å kenta är något av idoler för mig...plöjer igenom modstriologin ungefär en gång i månaden..hade. <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, en sådan liten flakcykel har jag aldrig sett. hoppas du får den i ordning. Ja, jag har också sett modstrilogin och blir alltid lika ledsen när Stoffe ligger på dödsbädden. Kenta sa åt honom att sluta men han tog inte sitt förnuft tillfånga <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Modellen heter "Britt-Marie" och är fr. 1954. Se mer här:
http://www.mo-ped.se/bike/um54a1.htm

OBS! Glöm inte att "kryssa för" FAMILY safe när ni laddar upp en bild! Tog bort bilden och lade upp den igen för att slippa den oönskade reklamen. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar