Renoverad för 27 år sedan eller hur var det? Ser ju seriöst gjort ut, svartlackade nav etc men färgvalen är ju gräsliga. Den lär ha varit helrätt för 27 år sedan dock. Sadeln var snyggt gjord.
Man kanske ska köpa den och originalrenovera? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ska sätta på en nyköpt klädsel på en kortsadel och sätta tillbaka listen med nyköpta, riktiga skruv.
Sedan ska den säljas.... DYRRRRRRRRRRT (uttalas med skorrande R) <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->www.kallingecykelomotor.se har en del trevligheter på utförsäljning, kolla deras hemsida. Mycket småplock. <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89
Pop skrev:har faktiskt varit där, mitt ex släkt bor i kallinge... längre ner på gatan har jag för mig det finns en coop butik.
skulle vilja hävda lite att Blekinge är Sveriges motsvarighet till New Orleans.. efter flodvågen.
Vill du hävda att Voo-Doo kulturen är utbredd i Blekinge??? Är född där. Nu ska jag ta fram min VooDoo-docka, inköpt i NewOrleans, göra en papperslapp med "Pop" på nåla fast den med tillhörande nål och sen ska du få se på.... <!-- </EdIndex> --></div>
Vilken pärla! Skulle göra sig bra i vardagsrummet!
Jo men priset känns väl lite speedat. Annonstexten har jag läst förut till någon annan moped, minns dock inte när. Eller så var det samma objekt för något år sedan. <!-- </EdIndex> --></div>