<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej hittade dom här på tradera, säljaren säjer att dom e nya, nån som vet vilken firma som säljer dom <!-- </EdIndex> --></div>
Mr_pekka skrev:okeej 99kr st
snubben begär 399+ frakt
Det är samma men han vill tjäna en slant. Han har sålt flera satser.
Han har nog inte sålt så många för det brukar sällan bli några bud på dom.
När jag kontaktade honom så påstod han att han köpt dom på någon mc-mässa i Frankrike och om det var samma som Jula säljer visste han inte.
Själv kör jag med Julas dämpare på två Compacter och har äveen monterat dom på mitt Golden Champ projekt. Fungerar bra. <!-- </EdIndex> --></div>
Levve skrev:Har åxå köpt ett par såna på jula. funkar bra, men dom ser förjävliga ut....
verkar dom vara demonterbara? tänkte om man ev kan ge fjädrarna lite annan färg?!
Jodå, dom går att demontera. Dra ihop ytterfjädern med ett par kraftiga buntband sen kan man lossa muttern som låser kolvstången och sedan lossa övre fästet. <!-- </EdIndex> --></div>
Levve skrev:Har åxå köpt ett par såna på jula. funkar bra, men dom ser förjävliga ut....
verkar dom vara demonterbara? tänkte om man ev kan ge fjädrarna lite annan färg?!
Jodå, dom går att demontera. Dra ihop ytterfjädern med ett par kraftiga buntband sen kan man lossa muttern som låser kolvstången och sedan lossa övre fästet.
det låter lovande. kanske kan bli ett par till min compact då!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Hur pass håda är dessa? Om man jämför med orginal till compact. Jag vet att det står på julas sida hur hårda de är, men det säger mig inget. <!-- </EdIndex> --></div>