<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul! då blir det bilder från mopedtur snart
Har förresten dubbelkollat i helgen, har inget kedjeskydd över. Tänkte att jag kanske missat något. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Kul! då blir det bilder från mopedtur snart
Har förresten dubbelkollat i helgen, har inget kedjeskydd över. Tänkte att jag kanske missat något.
ja bara de blir väder så. den 28:e april e de mopedrally som ja ska iväg på. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur jobbigt var det att få tätat tanken?
...funderar själv på detta för jag märkte att flakans tank läckte lite när man tankade fullt, får inspektera närmare vad det beror på först. <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Kul! då blir det bilder från mopedtur snart
Har förresten dubbelkollat i helgen, har inget kedjeskydd över. Tänkte att jag kanske missat något.
tackar stort förresten att du tog dig tid att kolla bland era saker efter kedjeskydd. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
P-plats.se skrev:Hur jobbigt var det att få tätat tanken?
...funderar själv på detta för jag märkte att flakans tank läckte lite när man tankade fullt, får inspektera närmare vad det beror på först.
det var inte speciellt aarbetsamt. köpte denna produkt från proparts i rättvik. halv pint kostade 190:- plus frakt och pf. bara tvätta ur tanken ta bort bensinkran o tape igen hålet. sen i med detta och skaka runt. sen tappa av överflödet. sen fick det härda 2 dygn. sen gjorde ja samma sak igen för att va säker, ja är nöjd med resultatet iaf. sen om andra kanske tycker lösningen är dum får ha sin åsikt! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
P-plats.se skrev:Hur jobbigt var det att få tätat tanken?
...funderar själv på detta för jag märkte att flakans tank läckte lite när man tankade fullt, får inspektera närmare vad det beror på först.
det var inte speciellt aarbetsamt. köpte denna produkt från proparts i rättvik. halv pint kostade 190:- plus frakt och pf. bara tvätta ur tanken ta bort bensinkran o tape igen hålet. sen i med detta och skaka runt. sen tappa av överflödet. sen fick det härda 2 dygn. sen gjorde ja samma sak igen för att va säker, ja är nöjd med resultatet iaf. sen om andra kanske tycker lösningen är dum får ha sin åsikt!
Jag är som du inte så sugen på att svetsa för det blir ju lite jobb att lacka igen.
Ska inspektera skadorna så får man se om man ska köra på samma metod som du... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nu gör ja en liten bilduppdatering då. köpte ju som sagt en väska som fått ta plats på mopeden nu. det vart helt okej tycker jag. nu e den körklar och kan tas i trafik. det efterlysta kedjeskyddet får vänta. nu kan ja köra den som ja länge väntat på. ganska stor skillnad på den nu mot när den kom hem!! och det har ju egentligen inte tagit så hemskt lång tid.
<!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blev ju riktigt fint. Jag sålde sådana väskor för ett tag sedan och dom är populära kan jag meddela. Kör så det ryker <!-- </EdIndex> --></div>
henrik123 skrev:Har för mig att det va mellan 170 och 250 plus frakt.
lagoma pengar det. men har sett väskor som kostat hur mkt som helst. denna köpte ja på tradera av en här i kristinehamn så ja slapp frakten. den passa fint på mopeden. kanske gubbvarning men de står ja för. hihi <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248