Skoterett - SÅLD
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag brukar alltid limma pigglösa emblem/bokstäver med karosserilim typ: Würth Limmar+Tätar en lite klutt per bokstav eller 2 kluttar på ett emblem fixera bara med maskeringstape å vänta till dagen efter. Det blir ungefär som gummi å går ju därmed även att reparera sprucket gummi med (det funkar...har för mig att Jim även tagit upp detta med gummireparation i nåt repotage..) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Doktorn menar Jim Lundberg i Classic motor, ni vet han med jims mekarhörna, den långhårige uppfinnarjocken som var i våran hemstad i somras, behjärtanvärt besök - lika välkommen som det lokala bandet
med en oförglömlig basist som spelar allt annat än kramgoa låtar... <!-- </EdIndex> --></div>
med en oförglömlig basist som spelar allt annat än kramgoa låtar... <!-- </EdIndex> --></div>
- SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->då kanske fröken skoterett får träffa min gammla Fiesta Xr2 1800 injetion
den såldes till en kille i Finland för ett antal år sedan..
är ju lite stökigare å exportera en bil...
<!-- </EdIndex> --></div>
den såldes till en kille i Finland för ett antal år sedan..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Men... en Fiesta slänger man väl upp på ett flak också
Ja vad vet man! Det är forummedlem som köpt henne så vi har nog inte sett henne för sista gången.Raketaren skrev:då kanske fröken skoterett får träffa min gammla Fiesta Xr2 1800 injetion
den såldes till en kille i Finland för ett antal år sedan..är ju lite stökigare å exportera en bil...

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
näää blev aldrig nån flakåkning för den udda fiestan...killen var hit å hämtade den sedan körde han den lååånga vägen hem upp genom hela norra sverige och sedan ner genom finland till helsingfors..
han fick ett riktigt äventyr där...
Pälle skrev:Ja vad vet man! Det är forummedlem som köpt henne så vi har nog inte sett henne för sista gången.Raketaren skrev:då kanske fröken skoterett får träffa min gammla Fiesta Xr2 1800 injetion
den såldes till en kille i Finland för ett antal år sedan..är ju lite stökigare å exportera en bil...
näää blev aldrig nån flakåkning för den udda fiestan...killen var hit å hämtade den sedan körde han den lååånga vägen hem upp genom hela norra sverige och sedan ner genom finland till helsingfors..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
- Lasse väss
- Forumsponsor