alf-johan skrev:Lelles hade förut
Tack så mycket

Någon som har något tips om var man hittar ett skyddsgaller, Lelles hade inga. Vill du sälja ditt galler?SM6WXA skrev:Var får man tag på ett skyddsgaller till framlampan, någon som har eller vet var man köper?Johan Lat skrev:Fick tag på en billig CXNågon som har erfarenhet av att bygga om en MT eller DT ljuddämpare så man får till en överliggande till dessa? tänker inte lägga ut en förmögenhet på att köpa en orginalljuddämpare när den är i detta risiga skick.
Letar efter ett sådant!!!!!!!!!!
Nja vet inte, har ingen tid med att skruva nu ändå är i renoveringstagen med huset har inte rört en moppe i år. Har skaffat en MT krök som skall modifieras dit nån gång om jag inte säljer den som den står. Får se när jag får lite tid över. <!-- </EdIndex> --></div>SM6WXA skrev: Någon som har något tips om var man hittar ett skyddsgaller, Lelles hade inga. Vill du sälja ditt galler?
Köp en krök till Mustang och sätt på en passande ljuddämpare. En överliggande krök är inte dyr.
Men gallret då är det till salu??? <!-- </EdIndex> --></div>Johan Lat skrev:Nja vet inte, har ingen tid med att skruva nu ändå är i renoveringstagen med huset har inte rört en moppe i år. Har skaffat en MT krök som skall modifieras dit nån gång om jag inte säljer den som den står. Får se när jag får lite tid över.SM6WXA skrev: Någon som har något tips om var man hittar ett skyddsgaller, Lelles hade inga. Vill du sälja ditt galler?
Köp en krök till Mustang och sätt på en passande ljuddämpare. En överliggande krök är inte dyr.
Det är det jag inte vet om jag skall sälja alltså, är nog inte värt jobbet så nej det skall jag nog inte sälja gallret alltså. <!-- </EdIndex> --></div>SM6WXA skrev:Men gallret då är det till salu???Johan Lat skrev:Nja vet inte, har ingen tid med att skruva nu ändå är i renoveringstagen med huset har inte rört en moppe i år. Har skaffat en MT krök som skall modifieras dit nån gång om jag inte säljer den som den står. Får se när jag får lite tid över.SM6WXA skrev: Någon som har något tips om var man hittar ett skyddsgaller, Lelles hade inga. Vill du sälja ditt galler?
Kan du vara snäll att mäta hur brett o hur högt gallret är. <!-- </EdIndex> --></div>Johan Lat skrev:Det är det jag inte vet om jag skall sälja alltså, är nog inte värt jobbet så nej det skall jag nog inte sälja gallret alltså.SM6WXA skrev:Men gallret då är det till salu???Johan Lat skrev:Nja vet inte, har ingen tid med att skruva nu ändå är i renoveringstagen med huset har inte rört en moppe i år. Har skaffat en MT krök som skall modifieras dit nån gång om jag inte säljer den som den står. Får se när jag får lite tid över.SM6WXA skrev: Någon som har något tips om var man hittar ett skyddsgaller, Lelles hade inga. Vill du sälja ditt galler?