Min bil var en -75:a! Front och en hel del andra prylar, exempelvis V4 emblemen på framskärmarna m.m. var av något äldre modell. Fronten fanns väl 65-68 om jag inte minns fel?! <!-- </EdIndex> --></div>
min har ju oxå stått under tak i vinter..dock har själva garaget varit insnöat...Conrad Engström skrev:Jo 65- tom 68
Min 68 har inte varit insnöad, den står under tak.
ska ju givetvis skottas det är ju skottår...erlan skrev:hur var det han sa han Hamlet?
-Att skotta, eller att inte skotta, det är frågan.
erlan
he-he jo ska nog ta det lugnt med min taskiga rygg..Pälle skrev:Ta det försiktigt med ryggen om du ska skotta och glöm inte kameran
jo den här finns ju rimligt långt ifrån mig..och lär ha startats å körts för några år sedan..återstår att se hur illa det är med den..Lasse väss skrev:Haru äntligen hittat en trummaGrattis ! Du behöver väl bara skotta till förardörren
det är ju en äkta Saab, starta och kör därifrån
Jo då, jag såg det häftiga lasträcketRaketaren skrev:jo den här finns ju rimligt långt ifrån mig..och lär ha startats å körts för några år sedan..återstår att se hur illa det är med den..Lasse väss skrev:Haru äntligen hittat en trummaGrattis ! Du behöver väl bara skotta till förardörren
det är ju en äkta Saab, starta och kör därifrån
lägg märke till det häftiga takräcket...
jodå Hasse det blev ju en snetrea...Hasse skrev:Nå, blev det nån sne-trea ?