Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
a@westman

Inlägg av a@westman »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:
zappafan skrev:
a@westman skrev:fan. åkt på en förkylning värre än ebola. hållt i sig sen i söndags kväll o lär nog räcka veckan ut :cry:
Grattis är inne på andra veckan & inte känns det 100 än heller..Bild
Om febern inte går under 38grader under 5dagarslopp så måste ni gå till VC.
så illa var det inte för mig. får alltid en sådan här attack varje höst o vår. :) börjar känna mig bättre nu o det rinner inte lika möe längre. kanske dax o börja med jacka. inte haft någon på hela vintern 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu var det nära igen :close_call: ,bra fart från jobbet slaskigt/moddigt som attan, två retursladdar & ett kast rätt inni plogkanten :shock: ,som en gaffel i en nygrillad oxfile' :lol: ,ingen vurpa/skador men fick kliva av & dra ut halva moppen från plogkanten å fortsätta hemåt...Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

zappafan skrev:Nu var det nära igen :close_call: ,bra fart från jobbet slaskigt/moddigt som attan, två retursladdar & ett kast rätt inni plogkanten :shock: ,som en gaffel i en nygrillad oxfile' :lol: ,ingen vurpa/skador men fick kliva av & dra ut halva moppen från plogkanten å fortsätta hemåt...Bild
kanske tur o bli fångad av plogkanten? vi har Ingen snö kvar o tala om. sol hela eftermiddagen. porten på verkstan öppen utan o frysa. faktiskt skruvat ute en del idag. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->När man kan skruva ute eller ha garageporten öppen utan att frysa, då känner man att det är vår :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nackspärr! trist som tusan... :( <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Amarace

Inlägg av Amarace »

Raketsport skrev:Nackspärr! trist som tusan... :(
Usch då, sånt klarar man sig utan :( Hoppas det går till sig i någorlunda tid.

Jag har lätt för att få nackspärr, och då sitter det oftast i minst 3 dagar, oftast ännu längre. Men har vant mig så det går hyffsat bra. <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blev skoterur idag också :)

For iväg ensam en sväng på drygt 5mil, sen ringde han som var med förra helgen att han också var på väg ut, så vi skulle mötas upp, for hem och hämtade fika och ved, men mötte han aldrig, fortsatte och där stog han med haveri, tog sig ingenstans. Kollade lite och bakre axeln hade skurit, mattan var stum. Jahapp...okul.

Gjorde iaf upp eld och fikade m.m. medans vi ringde om o få tag på en kälke, for iväg o hämtade en (varje sväng var en mil enkel väg), hämtade den, tillbaka, knäckte ryggarna bägge två av att försöka lasta på den, o till sist bege oss hem till mig. Där var det bara till o starta traktorn o skotta fram släpvagn, fram med den, lasta skotern, o då vi skulle iväg så kör jag fast. 940 är inte en bra vinterbil. Tog mig iaf loss o nu sitter jag o tar det lungt :)

For kl 12 idag o hade tänkt vara tillbaka runt 16-17, men ack vad jag bedrog mig :)

Tur man har en bra dragskoter.

Såhär såg det ut när vi just kommit hem till mig:

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varit å sett Skellefteå-Luleå Live i Ske.å kraft Arena 3-1Bild (okey kanske inte Luleå hade så mycke att spela om..) & sen på Bishops & käka gott några Öl + whisky å sen hemöver & mer whisky & rallysnack om förr i tiden, hos "Ledin'ara"... slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha om en timme startar den stora trängseln från Bergaby ner till Mora och så har man vallat fel temperaturen sjönk ganska mycket i natt undrar om man ska ta och valla om innan man lägger sig på soffan <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
selma
Forumsponsor

Inlägg av selma »

cobra karlsson skrev:Jaha om en timme startar den stora trängseln från Bergaby ner till Mora och så har man vallat fel temperaturen sjönk ganska mycket i natt undrar om man ska ta och valla om innan man lägger sig på soffan
Jag satsa på klister,så jag inte trillar ur soffan :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Monark E-type 1293-73 Sachs GS 50cc Perego 6vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rätt val, tror jag kör samma Ha en bra dag i spåret <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

cobra karlsson skrev:Rätt val, tror jag kör samma Ha en bra dag i spåret

Å Jag får inte fast mina träskor på skidorna , börjar bli brådis nu :gaah:

(Tror jag skiter i det om det ska va så här krångligt :offtobed: <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Slå i en spik vet ja trä i trä brukar väl dra skapligt och drag vill man väl ha under skidorna <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tänkte jag skulle lagt mig i soffan å vallat gommen med lite ostbågar men de tog slut vid landstigningen i Normandie i går kväll. <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nån som vet om dom har pizza i Eldris , tänkte ta en före spurten :wink:

Kan ingen anordna moppevasan på sommaren , det borde väl gå att ta sig fram på moppe 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Skriv svar