<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var som sagt och handlade lite grejer igår. En hel del smått och gott samt Novolette-vrak och en tidig Rexoped med Victoriamotor.
Inte så många grejer jag behöver själv utan det mesta kommer jag nog att sälja under hösten för att dryga ut kassan när jag är föräldraledig
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->den roulette tanken vill jag ha!!
min roulett har samma patina men dom har kladdat med färg på min tank.
säg till om den är till salu! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Javisst är det en fin plats, tack! Just den där luckan mellan de 2 humlepartierna är som gjord för att finfota mopeder
Japp, HVA-tanken är till salu. Skicka gärna ett PM med ett bud så ska vi nog komma överens
Fuchsen är också till salu om någon blev sugen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den där färgkombination på Rouletten är banne mej den finaste.. (hade en röd då man var 13 år..) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har sett Tanken live hos Doktorn och den var ganska fin - kommer
väl till användning i framtiden. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej där! fin samling med delar! undrar om du har nått kedjeskydd till en roulette lyx? nybliven ägare så jag är på jakt efter en del saker till henne. undrar även om nån vet vart man kan få tag i lister till ramkåpan vid tanken, den ena listen ser väl nästan ut som en "mås" eller så va? Mvh Mathias! <!-- </EdIndex> --></div>