Någon som vill köpa? hyffsat svår att få tag i...

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Emilwaldner
Kontakt:

Någon som vill köpa? hyffsat svår att få tag i...

Inlägg av Emilwaldner »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Höll på att renovera en gammal husqvarna "flinta" för ett tag sedan, det fanns ingen framlampa till den så jag köpte en. Efter ganska lång tid av letande på internet hittade jag dock ett litet ställe som hade just det jag letade efter! jag åkte genast dit och införskaffade delen för 650 kr. Fick sedan ingen andvändning för den eftersom renoveringen aldrig blev av... Så nu är den till salu om någon är intresserad! Jag vill ha 400kr för den + eventuell frakt. här kommer även en bild på den.. (såklart allt orginal)

http://www.imagestime.com/show.php/663544_TillFrsljning.jpg.html

om inte denna bildlänk fungerar kan ni klicka här! : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150119480324721&set=a.444501369720.197142.622744720&type=3&theater

Hör gärna av er på min mejl! 9509emva@uspace.se mvh// Emil Waldner <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Passar nog bättre under Saludelen av forumet.

Ovanlig vete atan egentligen, jag har haft såna där liggandes, och har en moppe nu med sån, satt ju på Crescenter (MCB) med gamla framgaffeln. <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har nog haft närmare 10 stycken sådana så lycka till med försäljningen ropade föresten in en ny framlykta på tradera nyss för 375 så hoppas inte på för stora pengar hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
Emilwaldner
Kontakt:

Inlägg av Emilwaldner »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->om ni har / haft såpass många hemma tycker jag att nu skä lägga ut dem på internet till försäljning. När jag var ute efter en så krävdes det lite letande! staff_annoyed hoppas på runt 400, men tar gärna emot bud (inga skam bud bara :S ) och hoppas att jag kan hjälpa någon som var i samma situation saom jag! :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
cobra karlsson skrev:Har nog haft närmare 10 stycken sådana så lycka till med försäljningen ropade föresten in en ny framlykta på tradera nyss för 375 så hoppas inte på för stora pengar hälsn cobra
Det hade du inte fått den för om jag bara kommit ihåg tiden :? <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Cobra , du kan ju hojta till om du ska bege dig på nån köprunda ... Sverige är alltför avlångt för mina inköp <!-- </EdIndex> --></div>
Emilwaldner
Kontakt:

Inlägg av Emilwaldner »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->offtopic corsodispari_unsure <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mysko glas på den lampan.. skall ha välvt glas så det är nog mest troligt utbytt till ngt modernt då blir den mer svårsåld tyvärr.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

dr.novolette skrev:mysko glas på den lampan.. skall ha välvt glas så det är nog mest troligt utbytt till ngt modernt då blir den mer svårsåld tyvärr..
Det är väl en sådan lykta som jag har på min Kroon ? (Fast min på bilden ser ut ha rätt glas)
Bild
:)
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->yes :D <!-- </EdIndex> --></div>
Emilwaldner
Kontakt:

Inlägg av Emilwaldner »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är samma glas som på din! Men jag håller med om att det syns dåligt på bilden! kan lägga upp en ny på glaset om så önskas :) <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

Emilwaldner skrev:offtopic corsodispari_unsure
Iofs , men ska inte den här tråden ligga i till salu ?
Annars blir det lätt lite allmänt snack <!-- </EdIndex> --></div>
Emilwaldner
Kontakt:

Inlägg av Emilwaldner »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo det är sant, råkade posta den här av misstag :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
hammonddme100

Inlägg av hammonddme100 »

Patrik skrev:
dr.novolette skrev:mysko glas på den lampan.. skall ha välvt glas så det är nog mest troligt utbytt till ngt modernt då blir den mer svårsåld tyvärr..
Det är väl en sådan lykta som jag har på min Kroon ? (Fast min på bilden ser ut ha rätt glas)
Bild
:)
Mvh Patrik
Jag behöver en sån här lampa som Patirk har på sin Kroon
inkl. fäste.
Någon som kan hjälpa mig med detta? <!-- </EdIndex> --></div>
Emilwaldner
Kontakt:

lampa

Inlägg av Emilwaldner »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har kvar min till salu. (den som ligger överst) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar