Casal + YZ50=?
-
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite snabb provmontering. Motorn lutar lite neråt i framkant, men man kan ju få en aning om hur det kan bli sen 
Och förgasaren hamnar in i ramen som på original, funderar på membranförgasare då dom är små och med ställbara munstycken!
Undrar om jag inte måste sänka den i röven en del, alldeles för mycket luft mellan skärm och hjul

<!-- </EdIndex> --></div>

Och förgasaren hamnar in i ramen som på original, funderar på membranförgasare då dom är små och med ställbara munstycken!
Undrar om jag inte måste sänka den i röven en del, alldeles för mycket luft mellan skärm och hjul

-
- Kontakt:
- Lasse väss
- Forumsponsor
- Lasse väss
- Forumsponsor
- SachsMekarn
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har du kört en sån någon gång? Om inte blir nog den framgaffeln en överraskning. Om Raketernas gaffel är vinglig är de ändå bara en försmak av vad denna moppes framgaffel har att erbjuda.

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Nej men kan det inte vara bottenlänkarna som gör att det blir vingligt? Om jag gör fjädringen stum/förstärker där så kanske det blir lite bättre iallafall
Hehe nä det har jag inte, låter som att det blir spännande att körapangerva skrev:Har du kört en sån någon gång? Om inte blir nog den framgaffeln en överraskning. Om Raketernas gaffel är vinglig är de ändå bara en försmak av vad denna moppes framgaffel har att erbjuda.

Nej men kan det inte vara bottenlänkarna som gör att det blir vingligt? Om jag gör fjädringen stum/förstärker där så kanske det blir lite bättre iallafall

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag funderar på att ekra om mina casal-nav med 19" fälgar och ha på moppen, dels för att motorn ska kunna sitta i mitten, kommer hänga ut som f*n åt höger med originalhjulet bak.. och så är det trevligt om man kan stanna också 
Vet någon hur man räknar ut ekerlängder? Kanske finns något enkelt excelprogram? Och tips på bra fälgar att köpa? Vanliga 19" med 36 ekrar. <!-- </EdIndex> --></div>

Vet någon hur man räknar ut ekerlängder? Kanske finns något enkelt excelprogram? Och tips på bra fälgar att köpa? Vanliga 19" med 36 ekrar. <!-- </EdIndex> --></div>
-
- SachsMekarn