Patrik skrev:Tänkte jag skulle lagt mig i soffan å vallat gommen med lite ostbågar men de tog slut vid landstigningen i Normandie i går kväll.
Jag var också med på landstigningen, periodvis Jag hade inga ostbågar. Efter en dag på kattutställning och lite förkylning, så blev det landstigning periodvis. <!-- </EdIndex> --></div>
Patrik skrev:Tänkte jag skulle lagt mig i soffan å vallat gommen med lite ostbågar men de tog slut vid landstigningen i Normandie i går kväll.
Jag var också med på landstigningen, periodvis Jag hade inga ostbågar. Efter en dag på kattutställning och lite förkylning, så blev det landstigning periodvis.
He he..
Jag kom på att jag kunde valla med lite med kaffe å bullar istället och det var nog bättre till å med:
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
fatchance skrev:Igår var jag och kollade på den "hårdaste" av alla sporter!
SM-final i Isracing!
Nu var det som vanligt att jag bara var utrustad med min usla mobilkamera..
Träffade även några kändisar på arenan, han till vänster spelar bas i Sator och har även lirat en del med Thåström.
Och han till höger är en gammal Speedwaylegendar som började sin motorkarriär som Indianförare i tunna.
Och i dessa Vasaloppstider kan jag meddela att jag även träffade kameramannen på skooter-2, han hade bråttom..
En annan isracing förare var i samma klubb som min son nämligen Erik Stenlund, dom båda körde cross i Funbo MS som 15 åringar, tänk om bakskärmen skulle lossna och man satte sig ner ( garanterat inga mer barn) Riktigt Tuff sport, för hårda män <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Upd på hemsidan uteblev i söndags samt söndagsfrågorna detta pga av att jag varit på vet.kliniken med sjukt djur nästan hela helgen. Hoppas att det fortsätter att gå åt rätt håll för ocicaten Indra. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ursäkta att jag svarar, hans buss står där i alla fall, jag tror att den gubben aldrig ger sig <!-- </EdIndex> --></div>