<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jaha har smått börjat och greja med raketen,det första blir och byta däck och slangar,kolla över bromsar och hjulager.
Även växelpedalen med vire.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Riktigt fin Raket sport du fått tag i! Dessutom är det inte tvärlätt att få tag i en blå -61'a. Grattis! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja ska bli roligt det här.det roliga är ju att det var en sådanhär jag var ute efter och så fanns den några km härifrån.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Idag så tror jag att jag har fixat allt som fattas, kåpor och kedjeskydd m,m.
Så nu är det väll bara att börja skruva imorgon då
Så att man kan krusa lite i sommar....
(ingen som vet var man kan få tag i bromsbackar eller bromsband till en 2013-57 kompisen har köpt en och har dålig frambroms)
Tofta skrev:
(ingen som vet var man kan få tag i bromsbackar eller bromsband till en 2013-57 kompisen har köpt en och har dålig frambroms)
// Tofta.
När det gäller frambromsen får man helt enkelt limma nya belägg. Finns inte att få tag i nya backar tyvärr. Men han kan ju alltid fråga på Rösebäckens cykel och motor. <!-- </EdIndex> --></div>
Tofta skrev:
// Tofta.
När det gäller frambromsen får man helt enkelt limma nya belägg. Finns inte att få tag i nya backar tyvärr. Men han kan ju alltid fråga på Rösebäckens cykel och motor.