<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul att du hittat dröm mopeden! Jag antar att du har plockat ner den på bild eller köpte du bara en ram? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nedplockad, onödiga motorfästen till en 80ccm crossmotor ska kapas bort och
resterande ram skall förstärkas, sving från kreidler samt gaffel ska den få <!-- </EdIndex> --></div>
Mattias-M skrev:nedplockad, onödiga motorfästen till en 80ccm crossmotor ska kapas bort och
resterande ram skall förstärkas, sving från kreidler samt gaffel ska den få
Lycka till Mattias, ska bli kul att se, <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nejdå den kommer bara se ut som en vanligt sliten Cobra utan
verktygslåda och med nån annan typ av gaffel, lite grövre ram.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->sving och komplett bakhjul, sadel påväg hem idag.. gaffel och motor kvar
plus lite småplock, väntar nu bara på gaspåfyllning sen ska de svetsas.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite långa dämpare för min smak dock, jag kommer å ha koll på denna tråd, fullkomligt gillar mustang cobror <!-- </EdIndex> --></div>