<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då har man ju kommit hem från ännu en moppedaffär
äntligen har jag lyckats komma över en SM 50 har ju länge önskat mig en sådan mopeden är komplett men lite nerplockad, så vinterpysslet ökade genast många gånger tack för affären Micke...din gammla pärla kommer att få ett lugnt å fint liv bilder kommer så småningom... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->GRATTIS, GRATTIS!
Blir det att sova med delarna i -kartongerna?
Har sett Mickes på bild innan nedplockning så jag vet att det är ett bra objekt du fått tag i. Garttis än en gång!
//Jossan & Mona <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bra, hoppas du tar dig an moppen snart, så dom dära pu...ckarna få stå å rosta till sig lite mer Jag väntar också på bilder på moppen, grönsakerna är ja inte intresserad av <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis till en äkta SM Roger!
Håller med dig om att den kommer att bli fräck med Lifanmotor, sissybar och Stockholmsstyre, blir riktigt chopperstuk då precis som du ville ha den, dessutom rollad mattsvart blir den fruktansvärt tuff.
Du har god smak min vän. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tror inte att min pärla behöver gå igenom den chockerande ombyggnaden hörde just någonting om någon som skulle pimpa en rolette innan raketrallyt skulle visst bli ett helvetiskt aphäng på den sen var de ju nåt snack om att sätta en riktig motor på den oxå*sachs*för att få den att gå överhuvudtaget du lorden blir nog att plocka fram en rosa mantel lagom till helgen :meangreen: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du har skrivit fel broder, Suzukimotor menar du. Men aphäng blir svårt på en Roulette, vetefan var jag ska sätta lyset då <!-- </EdIndex> --></div>