Mach

Tips, frågor och allmänt snack.
Exit

Mach

Inlägg av Exit »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag köpte en Mach-cykel för ett tag sedan och skulle vilja veta lite om den. Tror att den är 12", navet är av märket torpedo och är oväxlat.

Bild

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du kan först kolla vad navet har för årsmodell. <!-- </EdIndex> --></div>
Exit

Inlägg av Exit »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har kollat men jag kan inte hitta någon bokstav på varken navhylsan eller bromsarmen, men det är möjligt att navet är gjort efter -75 och bromsarmen är bytt till en äldre. <!-- </EdIndex> --></div>
Rolle

Inlägg av Rolle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, kanske det. Iallafall så saknas det en hel del grejer på cykeln: limpsadel med stag, bakskärm och framfälg <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Foxii

Mach i Finland

Inlägg av Foxii »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej, jag har en likadan Mach Junior. Hjul är sällsynta 17" storlek, men jag har på bak en 18" däck som är bara 2mm från original så den passar! :) Jag hittade mycket info från bilder i Raketsports Broschyrer! Stort Tack för allt limpcykel info här!!
http://upmyphoto.com/img/image.php?image=frh_320106_images_1031_201401_loc.jpg <!-- </EdIndex> --></div>
Monark Rodeo 1970, Pannonia Pepper 1972, Tunturi Ralli såld, Tunturi Speedway 1972, Felt Vintage cruiser 2002, Peugeot mixte 10-speed, Biltema cruiser, Oegland Perfect 5-speed
Skriv svar