Plockade fram fyndet från Classic Motor Marknad i Västerås.

Tänk vad lite Autosol kan göra med en gammal trött framskärm.

Putsade även upp lykthuset lite innan monteringen. <!-- </EdIndex> --></div>
Om du nu skulle bli (lycklig) Zündapp ägare så kom ihåg att använd hakskydd den första tiden, annars riskerar du att knockas av ditt vänstra knä när du lägger i treans växel…...P-plats.se skrev:Som Mytbusters redan bevisat så går det att polera skit...
Blir ju kanon och jag blir allt mer sugen på en Zündapp, det är för många Puchar i samlingen nu!
använd en ks100 väx pedal så är problemet löstCobra5000 skrev:Om du nu skulle bli (lycklig) Zündapp ägare så kom ihåg att använd hakskydd den första tiden, annars riskerar du att knockas av ditt vänstra knä när du lägger i treans växel…...P-plats.se skrev:Som Mytbusters redan bevisat så går det att polera skit...
Blir ju kanon och jag blir allt mer sugen på en Zündapp, det är för många Puchar i samlingen nu!
Inte för att vara petig, men KS100 hade samma pedal som KS50.sachs skrev:använd en ks100 väx pedal så är problemet löstCobra5000 skrev:Om du nu skulle bli (lycklig) Zündapp ägare så kom ihåg att använd hakskydd den första tiden, annars riskerar du att knockas av ditt vänstra knä när du lägger i treans växel…...P-plats.se skrev:Som Mytbusters redan bevisat så går det att polera skit...
så var det kanse518-23 skrev:Inte för att vara petig, men KS100 hade samma pedal som KS50.sachs skrev:använd en ks100 väx pedal så är problemet löstCobra5000 skrev:Om du nu skulle bli (lycklig) Zündapp ägare så kom ihåg att använd hakskydd den första tiden, annars riskerar du att knockas av ditt vänstra knä när du lägger i treans växel…...P-plats.se skrev:Som Mytbusters redan bevisat så går det att polera skit...
Däremot så hade KS125 en annorlunda mer böjd pedal.
Mvh Magnus