Mina bilar (jänkare)
- SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Har regelbunden kontakt med Christian, vi slänger ett mail per månad och kollar läget.
Kul med den bilen var att jag lyckades pussla hela ägarkedjan till första ägaren och träffade han son som mindes bilen.
Regskylten fram sitter med en motor som vänder skylten på bilden in under stötfångaren på en halvsekund, hoppas att det funkar än? <!-- </EdIndex> --></div>
Jepp, det har vi pratat om.Rexxy skrev:Coolvette skrev:
1957 Chevrolet BelAir Sport Sedan: (Danskbyggd-svensksåld)
Den bilen är riktigt fin! Har både sett och suttit i den på riktigt. Det är min kompis/syrrans pojkvän som äger den bilen idag. Den rullar i Västerås/Hallstahammar.
Du vet ju redan det Coolvette.
Har regelbunden kontakt med Christian, vi slänger ett mail per månad och kollar läget.
Kul med den bilen var att jag lyckades pussla hela ägarkedjan till första ägaren och träffade han son som mindes bilen.
Regskylten fram sitter med en motor som vänder skylten på bilden in under stötfångaren på en halvsekund, hoppas att det funkar än? <!-- </EdIndex> --></div>
Jag kör så det ryker...
-
- Kontakt:
Jag körde hela sommaren med "fel" skylt framme, mötte jag sheriffen hade jag ett öga i backspeglen beredd på att vända skylten men inget hände.
Skyltvändaren blev aldrig riktigt förfinad men fungerade när jag hade bilen, be Christian visa den, ganska coolt. <!-- </EdIndex> --></div>
Lite hemligt...Rexxy skrev:Den kände jag inte ens till, så där kan jag tyvärr inget säga.Coolvette skrev: Regskylten fram sitter med en motor som vänder skylten på bilden in under stötfångaren på en halvsekund, hoppas att det funkar än?

Jag körde hela sommaren med "fel" skylt framme, mötte jag sheriffen hade jag ett öga i backspeglen beredd på att vända skylten men inget hände.
Skyltvändaren blev aldrig riktigt förfinad men fungerade när jag hade bilen, be Christian visa den, ganska coolt. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag kör så det ryker...
-
- Kontakt:
<!-- </EdIndex> --></div>
Kul att ha alla ägarna på bilen innan en själv om den är svensk såld. letade upp alla ägare till min Nova (RIP) genom riksarkivet mm. fick reda på att den gick på värmdö där jag bor 1975-77 lite häftigt de. Vad är oddsen när man köper en bil i Hudiksvall och den har rullat i samma kommun innanKul med den bilen var att jag lyckades pussla hela ägarkedjan till första ägaren och träffade han son som mindes bilen.

- SachsMekarn