Tack ! <!-- </EdIndex> --></div>ilogurra skrev:Då får man gratulera!Bullock skrev:Född -69 och fyller år idag
Ålder på forumet
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://gfx2.aftonbladet-cdn.se/image/11916151/485/normal/3af80f4d5d6b0/victoria <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag röstade på JLO 
Klart mycket bättre än Victoria
http://hudabeauty.com/wp-content/uploads/2010/11/jennifer_lopez_0.jpg <!-- </EdIndex> --></div>

Klart mycket bättre än Victoria

http://hudabeauty.com/wp-content/uploads/2010/11/jennifer_lopez_0.jpg <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
-
- Forumsponsor
- Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe, jo JLO har man både testat och kasserat, här en bild från "testperioden"
Ska väl säga att jag spolade henne utav flera anledningar, bl.a. var hon slö och
hade svårt att tända till + att hon hade en väldigt trång avgasport
som omöjliggjorde att använda henne till riktiga snabbisar!
Nä, Kungligt ska det vara!
<!-- </EdIndex> --></div>
Ska väl säga att jag spolade henne utav flera anledningar, bl.a. var hon slö och

- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
fatchance skrev:Hehe, jo JLO har man både testat och kasserat, här en bild från "testperioden"

Hahahaha...
Lasse väss skrev:fatchance skrev:Hehe, jo JLO har man både testat och kasserat, här en bild från "testperioden"
![]()
![]()
Hahahaha...

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->50 talet hade en underbar framtidstro. Jag minns hur man trodde att allt skulle kunna drivas med atomkraft! Biltillverkarna exprimenterade med gasturbinmotorer och kom med den ena vackra bilmodellen efter den andra. Och mopeden släpptes körkortsfri, nya modeller avlöste varandra. Sextitalet tyckte jag förstås var ännu bättre Elvis mm hade slagit igenom ordentligt, flickorna var vackrare, bensinen billig och inget hjälmtvång. Man kunde köra sin AJS 500cc med skärmmössa om man ville...Och mopedrarna hade nått sin topp i utvecklingen. Mvh HSE. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är född 79, minns att man tittade lite konstigt åt moppefolket som kom körandes med gamla FS1 och KS50, i femtonårsåldern, man var ju naturligvis kung på sin nya fina Honda MT 
Nu ser jag dock annorlunda på saken och visst hade Honda fina maskiner, men hur kul hade det varit att originalrenovera en sådan idag

Nu ser jag dock annorlunda på saken och visst hade Honda fina maskiner, men hur kul hade det varit att originalrenovera en sådan idag

- alf-johan
- Forumsponsor
50 talet var den bästa tiden i min ungdom, som sagt man åkte utan hjälm, båtmössa eller vegamössa var det som gällde, läs gärna min krönika om 50-talet, där ser ni även en bild av mej från 1958HSE skrev:50 talet hade en underbar framtidstro. Jag minns hur man trodde att allt skulle kunna drivas med atomkraft! Biltillverkarna exprimenterade med gasturbinmotorer och kom med den ena vackra bilmodellen efter den andra. Och mopeden släpptes körkortsfri, nya modeller avlöste varandra. Sextitalet tyckte jag förstås var ännu bättre Elvis mm hade slagit igenom ordentligt, flickorna var vackrare, bensinen billig och inget hjälmtvång. Man kunde köra sin AJS 500cc med skärmmössa om man ville...Och mopedrarna hade nått sin topp i utvecklingen. Mvh HSE.

min avatarbild : är min gamla "SUKA"