Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Puchen
Kontakt:

Inlägg av Puchen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snaaart, snaaart :mrgreen: frakten är kirrad nu :mrgreen: Säger inget mer :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Patrik '83. Livin' for speed!
Honda CB 750 '79 Åkafortstormoppe
Gilera Touring '75? Röer å finer!
Ancillotti?/Fantic? Trial 50 '7x, Bushojen.
KTM Comet 504S/Puch 4-vxl '71? Risbusken/Råttsoffan/Sophögen...
Dakota '74 blå, Under långsam renov...
Dakota '72 guld, Väntar på renov...
Saknar: Obegränsat med deg, många puchmodeller, bl.a M50 Jet eller Racing.
Användarens profilbild
Puchen
Kontakt:

Inlägg av Puchen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Apropå ingenting. Tycker mig ha hittat den perfekta trosblötaren (efter hur Ian Haugland skulle ha uttryckt sig) :mrgreen: :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=zy1dxb8rBJ8 <!-- </EdIndex> --></div>
Patrik '83. Livin' for speed!
Honda CB 750 '79 Åkafortstormoppe
Gilera Touring '75? Röer å finer!
Ancillotti?/Fantic? Trial 50 '7x, Bushojen.
KTM Comet 504S/Puch 4-vxl '71? Risbusken/Råttsoffan/Sophögen...
Dakota '74 blå, Under långsam renov...
Dakota '72 guld, Väntar på renov...
Saknar: Obegränsat med deg, många puchmodeller, bl.a M50 Jet eller Racing.
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Huga, mer hår än musik som vi brukar säga på jobbet... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
zappafan skrev:Sorry glömde det är ju inga rockers på det här forumet... :nod:
Klart att du ska åka på Sweden Rock
Kult bandet Twisted Sister kommer (mer kult än bra)

Men Slade har passerat sitt bäst före datum , nästan lika fel som att Thin Lizzy var där i fjol , hur länge kan man leva på ett namn om det så bara är en gammal bandmedlem kvar typ :roll:

Return tror jag inte klarar att spela som man minns dom. Men ibland blir man positivt överraskad Helloween var grymma ifjol :headbang: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Glöm inte på lördag...Bild slider_cheers.gif
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blir nog att gå på det här i helgen... 8)
Bild
http://www.woodlandsmc.se/photogallery.php?album_id=39 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Frida Hyvönen var visst & spelade i Skavlan ännu en "gammal" Robertsforsbo... :D

kanske inte min musikstil men.. :oops: ,hade hennes farsa som lärare i mellanstadiet.. 8)

http://svtplay.se/v/2744862/frida_hyvonen_-_terrible_dark <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag såg det igår, inte min musiksmak alls. Vi undrade vars de hittat henne men nu vet vi :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja, jag har då hört lite musik förut. och jag kan fan inte fatta hur bandbokaren i skavlan tänkte där... musiken va det inge fel på, men hennes röst, vem har hon haft som sångpedagog? den borde hitta en ny karriär <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Å andra sidan gillar ju folk Håkan Hellström åxå.. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fast hans musik är ju galet bra, och hans röst funkar ju ypperligt med musiken också. instrumenten funkar ju kalas ihop och är ju annorlunda mot allt annat jävla skit som USA pumpar ut <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja gillar svensk musik åxå, men nog får du väl hålla med om många "sångare" borde för censored_talk inte ens få kalla sig sångare... [img]images/smiles/Trilly-70-12jeff_results[1].gif[/img]

Typ Carola H. något galen & så ,men ingen kan väl säga att hon inte har bra sångröst? <!-- </EdIndex> --></div>
Pop

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har lyssnat för lite på carola för att kunna uttrycka mig om kvaliten på hennes musik eller sångröst.

men lyssnar otroligt mycket på svensk punk, så min syn på bra röst skiljer sig rätt rejält, exempelvis vill jag hävda att Mart Hällgren (sångare i DLK, UBBA, Total Egon mm) är en av de bästa sångare i världen när det handlar om att knyta känsla till låten. han skulle säkert göra skit dåligt ifrån sig när det handlar om en powerballad eller en opera låt. men det han gör, precis som håkan gör, tycker jag passar skit bra ihop med musiken dom kör. precis som bruce dickinson gör skit bra ifrån sig i iron maiden, så tror jag knappast han skulle låta bra om han körde bruce springsteens låtar. eller varför inte bob dyllan, hans röst är väl fan inte bra någonstans? men hans låtar och hans röst passar som satan ihop (sen att han är den sämsta live artisten jag sett live hör inte hit, han är ju trotts allt äldre än min farfar) <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då var man medlem i 1000 klubben då! :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då va det slut på nöjet för vintern då :(

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar