<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var på den lokala loppisen idag för att försöka fynda kläder till helgens nostalgifest. Gick bet på det men vad hittade jag? Jo en fräsch jethjälm från 60-talet med visir och allt för 60 pix!
Min stora skalle brukar alltid bli problem med men trots att den skulle vara 56-58 och jag drar 60-61 så satt den som en smäck! Inte ens hakremmen behövde jag justera!
Så jag får väl stå ut med att det blir lite varmt, den SKA jag ha på på lördag! :ninja:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ta mig om du inte har rätt! Att jag inte såg det!
Jaja, det passar ju utmärkt till min hemliga identitet som konstapel Übervold... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Appropå polis på moped, så när jag var i Lyon i Frankrike 1990 så blev jag förvånad för där åkte polisen på mopeder, vilket kanske inte är ovanligt i dag
men då var det en nyhet för mej- <!-- </EdIndex> --></div>
Raketaren skrev:tror nog en vit topper*polismoppen* skulle matcha din hjälm fint janne...
Nja, just Topper är inte riktigt min favorit men Scoteretten är ju i alla fall vit så det blir färgmatchning. Nu måste jag bara tjacka batong och Beretta också... <!-- </EdIndex> --></div>
JanneHagnell skrev:Var på den lokala loppisen idag för att försöka fynda kläder till helgens nostalgifest. Gick bet på det men vad hittade jag? Jo en fräsch jethjälm från 60-talet med visir och allt för 60 pix!
Min stora skalle brukar alltid bli problem med men trots att den skulle vara 56-58 och jag drar 60-61 så satt den som en smäck! Inte ens hakremmen behövde jag justera!
Så jag får väl stå ut med att det blir lite varmt, den SKA jag ha på på lördag! :ninja:
Jag har solskyddet som ska sitta på visiret och ficklampan som
skulle komplettera din fina hjälm.......mums.... <!-- </EdIndex> --></div>