Dagens fynd!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
JanneHagnell

Dagens fynd!

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var på den lokala loppisen idag för att försöka fynda kläder till helgens nostalgifest. Gick bet på det men vad hittade jag? Jo en fräsch jethjälm från 60-talet med visir och allt för 60 pix! mefipallina_yahoo.gif
Min stora skalle brukar alltid bli problem med men trots att den skulle vara 56-58 och jag drar 60-61 så satt den som en smäck! Inte ens hakremmen behövde jag justera! thumb_up
Så jag får väl stå ut med att det blir lite varmt, den SKA jag ha på på lördag! :ninja:
Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Påminner starkt om en hjälm från Polisens piketstyrka?! :hmm: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
JanneHagnell

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ta mig :twisted: om du inte har rätt! Att jag inte såg det! cocos_acc.gif
Jaja, det passar ju utmärkt till min hemliga identitet som konstapel Übervold... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men frän var den i alla fall! Du får agera Kravallpolis med Skoretten :D <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Appropå polis på moped, så när jag var i Lyon i Frankrike 1990 så blev jag förvånad för där åkte polisen på mopeder, vilket kanske inte är ovanligt i dag
men då var det en nyhet för mej- :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tror nog en vit topper*polismoppen* skulle matcha din hjälm fint janne... evildevil :whistel: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
JanneHagnell

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:tror nog en vit topper*polismoppen* skulle matcha din hjälm fint janne... evildevil :whistel:
Nja, just Topper är inte riktigt min favorit men Scoteretten är ju i alla fall vit så det blir färgmatchning. :roll: Nu måste jag bara tjacka batong och Beretta också... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Re: Dagens fynd!

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
JanneHagnell skrev:Var på den lokala loppisen idag för att försöka fynda kläder till helgens nostalgifest. Gick bet på det men vad hittade jag? Jo en fräsch jethjälm från 60-talet med visir och allt för 60 pix! mefipallina_yahoo.gif
Min stora skalle brukar alltid bli problem med men trots att den skulle vara 56-58 och jag drar 60-61 så satt den som en smäck! Inte ens hakremmen behövde jag justera! thumb_up
Så jag får väl stå ut med att det blir lite varmt, den SKA jag ha på på lördag! :ninja:
Bild

Bild
Jag har solskyddet som ska sitta på visiret och ficklampan som
skulle komplettera din fina hjälm.......mums.... :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar