<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->angående tanken .jag tycker det ser ut som den riktiga tanken bara att den saknar undre plåt biten som man sätter fast den med ? . <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nepp det är verkligen fel :O Ska se om jag har nå kort på datan. "fästet" är för långt :O <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ok, har vetat att tanken ska vara på något annat Bromsen jag vet... Men tänkte så att jag ska ha som på "vanliga" gamla crescents <!-- </EdIndex> --></div>
Uploaded with ImageShack.us
Fixat lite med flakan som kanske synd Hoppas att delarna kommer hem imorrn Så kan jag förhoppningsvis köra med den! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu i morse var jag o kasta in moppen på lack Tyvärr hade dem mycket att göra men dem skulle ta tag i det så fort som möjligt
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul att se att du inte gav upp och sålde den!
Ska bli kul att se hur den blir efter lack. Håller själv på med en flaka.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blir sugen att riva min flaka och rusta upp den. Men en fråga vart fick du tag i stötdämparna? Gummina på min är slut. Var det svårt att montera? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jadu det är inte jag som har satt på dem. Utan det var han som hade den innan, jag vet att det är stötdämpare från cykel. Och dem har tydligen exakt samma mått. http://blogg.vk.se/uploads/439/images/27-1066_l.jpg där ser du, den sitter i mitten, ovanför framdrevet. Finns nog att beställa hem från Biltema i receptionen <!-- </EdIndex> --></div>