kanske det.. men man slipper ju en sån där bananböj mod Puch som bara nöter wire å kärvar.. <!-- </EdIndex> --></div>Conrad Engström skrev:Jag vet men det ser bedrövligt ut.zappafan skrev:Jadu Conrad, det där är orginaldragning från fabrik...
Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
- knilsknilsson
- Forumsponsor
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jag tycker det ser konstigt ut när man vänder på det och får den där böjen, det ser inte snyggt ut om man inte kan dölja wiren helt bakom någon kåpa. <!-- </EdIndex> --></div>dr.novolette skrev:kanske det.. men man slipper ju en sån där bananböj mod Puch som bara nöter wire å kärvar..Conrad Engström skrev:Jag vet men det ser bedrövligt ut.zappafan skrev:Jadu Conrad, det där är orginaldragning från fabrik...
Adam Karlsson
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Kopplade ena slangen till insuget å andra på hjulcylindern.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
En liknande gjorde jag av en syltburk.SachsMekarn skrev: När jag fixade med Forden så gjorde jag en specialare, så gissa prylen!
http://i265.photobucket.com/albums/ii218/SachsMekarn/Grynka-1.jpg
Kopplade ena slangen till insuget å andra på hjulcylindern.

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ang vajern. Den skall inte vara vänd. den skall vara längre på den plats där den sitter. För att den skall ha lättare att röra sig och för att tvåan skall komma i lättare.
Ja säger någon, det är ju så från fabrik. Men vem säger att den som bestämde på fabriken hade rätt. Ett antal av dom skotrarna har en tvåa som hugger och felet är från början i vajern. <!-- </EdIndex> --></div>
Ja säger någon, det är ju så från fabrik. Men vem säger att den som bestämde på fabriken hade rätt. Ett antal av dom skotrarna har en tvåa som hugger och felet är från början i vajern. <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
- zappafan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tyckte man fick lite "rakskurendrev"-sång på Bruksmoppen
plocka upp då har muttern som håller kopplingskorgen lossnat (låsbrickan på plats)
,första gången för min del, har väl kört ett år (110 mil) ungefär sen den var isär sist....
<!-- </EdIndex> --></div>

Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: