erlan skrev:jag var nyss ut i garaget ock provade billykids metod.
skulle gissa att billykid hinner plocka ur sitt lås OCH njuta av en kall pilsner
innan någon hinner borra sönder en cylinder.
erlan
Har du inkluderat tiden nermontering av framgaffeln också då?
Ska prova jag också på några monarpeder, har aldrig brytt mig om dessa lås, men billykids metod låter ju smidig Får man till det är det ju en stor bonus.
Hmm men det krävs pillande å mixtra för att få låset att funka....
en kompis som alldrig pillat med de...lyckades iaf å få det att funka...
krävs att man har extra små cyllindrana som låser och nyckel. <!-- </EdIndex> --></div>
skulle gissa att billykid hinner plocka ur sitt lås OCH njuta av en kall pilsner
erlan
Ska prova jag också på några monarpeder, har aldrig brytt mig om dessa lås, men billykids metod låter ju smidig Får man till det är det ju en stor bonus.
pröva dyrka det istälet
är en ganska kul sak att kuna
tog mig ca 5min förstagången
och det ända du behöver är ett gem med en liten bok i enden och en liten skruvmejsel
och du sliper skruva av framgafeln <!-- </EdIndex> --></div>
erlan
Hmm men det krävs pillande å mixtra för att få låset att funka....
en kompis som alldrig pillat med de...lyckades iaf å få det att funka...
krävs att man har extra små cyllindrana som låser och nyckel.
Minsta problemet är att få det att fungera, har dock ingen nyckel alls, men det kanske man kan få tag på. Har några skrotramar ståendes jag hade tänkt experimentera på.
(har pysslat med lås sedan barnsben, så att koda om lås är en barnlek, inga problem att fila till stiften om inte annat, dyrka är inga större problem heller ) <!-- </EdIndex> --></div>