<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Världens snyggaste moped, och samma årgång som jag kom till världen, måste vara nått speciellt med 1961 <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snygg nja.. Den har väl som de andra tyska mastodontmopederna ingen svängradie alls. Hade en Achilles Lido förut och du träffade inte av vägen när du svängde. Höll på att åka ner för ett stup en gång <!-- </EdIndex> --></div>
Tror faktiskt att kåpan sitter där, vill minnas att den var i svart "räfflad plast.
Jo själva luftburken är räfflad men jag tänkte en sidokåpa som satt på sitter på ramen. Det är klassiskt att den saknas tydligen. <!-- </EdIndex> --></div>
Lasse väss skrev:Världens snyggaste moped, och samma årgång som jag kom till världen, måste vara nått speciellt med 1961
OK, då har jag förklaringen till varför jag, född 1960, tycker att den faktiskt är snorful, "ynglingar" måste ha ett modernare sätt att se på den... <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance skrev:
För mig är det lika självklart att ha sadeln nere som att tacka för maten!
Bra Stefan, det ser bedrövligt ut. fast man kan ju ha en flagga på sadelstolpen.
En av mina Idoler (Stellan Egeland) verkar inte heller ha maxsänkt sadelstolpe...
Stellan är j-vligt duktig, men han verkar inte vara fullärd på alla områden!
(så du menar på fullaste allvar att din sadelstolpe syns! )
Stellan i all ära men jag börjar mer å mer lessna på dessa "perfekta" byggen som snurrar på Discovery mm. Nä tacka vetja en genuin konstnär som gör allt på fri hand å med djävligt enkla verktyg, inte perfekt, inte symetriskt, ful lack. Men ack så härligt kolla denna snubbe han bockar plåtar över knäet skiter i finish men gör ändå djävligt coola byggen.. http://www.chabottengineering.com/menu.html <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette skrev:Men ack så härligt kolla denna snubbe han bockar plåtar över knäet skiter i finish men gör ändå djävligt coola byggen.. http://www.chabottengineering.com/menu.html
Shinya Kimura är makalös. Mycket snygga hojar med enkla lösningar <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur många av alla dessa "byggen" som blir sålda körs överhuvudtaget? inte många gissar jag... <!-- </EdIndex> --></div>