<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är väl inte Zundappfantast men herrejösses.. Slidmatad m.m.. Bild lånad från Sixten 3.0 forumet.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har kollat på bilderna
Jag gissar att vi får se den i Mellsta. Det inspirerar mig att bygga en till landsvägsdräpare.
Delar till slidmatningen fins färdiga i hyllan. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var på Bishops Arms & käka Biffstek med lök
Grillad Herefordbiff med lök och ugnsstektpotatis. Serveras med vitlökssmör och saltgurka... +
+ en som alltid måste intagas då man är på Pub... & efter det "några" glas med diverserödvin& trevligt svammel...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä, dags o dejta sängen nu! Har fixat några sportrattar så dom är bra skick, så nåt nyttigt har det blitt gjort i natt <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja det är man definetivt för gammal för... blir nog bara å spela gammla Elvis å shadows vinyler för en gammal man som jag... slipper dock emellan nån vinyl med ABBA oxå ibland... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja The Prodigy växte man ju upp med.. Men det gills inte , firestarter är ju en blandning med punk/rock.
Nån som kommer ihåg LA Styles - James Brown is dead. Gick som tusan på uteställena 1991 <!-- </EdIndex> --></div>