off topic tråden
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> --><object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/0Dob2_ZRVoc"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/0Dob2_ZRVoc" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Kontakt:
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Lasse väss
- Forumsponsor
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hahaha... Nja, Jo det var så att vi jobbade som kockar på restaurangen som år i samma byggnad som isplanen , alla spelarna åt där varje dag 
Nu var det så att deras mat skulle tillagas med speciella ingredienser, specialolja och så att steka i,,,, men men... vi tyckte inte det smakade något gott ! så vi bytte ut det mot riktig grädde och smör ist
det gjorde att dom åt aldeles för mycket 
Sedan på torsdagar stekte jag pannkakor på ca 35 liter smet, dom stekte jag i mängder av smör (så dom fick den där knapriga kanten
DET tyckte spelarna om
dom åt som hästar fast dom inte fick det för kost konsulten 
Ja.... dom blev helt enkelt tjocka och dåsiga, började förlora match efter match... så gick det som det gick
Men dom fick god mat i allafall
<!-- </EdIndex> --></div>

Nu var det så att deras mat skulle tillagas med speciella ingredienser, specialolja och så att steka i,,,, men men... vi tyckte inte det smakade något gott ! så vi bytte ut det mot riktig grädde och smör ist

Sedan på torsdagar stekte jag pannkakor på ca 35 liter smet, dom stekte jag i mängder av smör (så dom fick den där knapriga kanten

DET tyckte spelarna om

Ja.... dom blev helt enkelt tjocka och dåsiga, började förlora match efter match... så gick det som det gick

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Helt OK Lasse så länge du håller P-kakorna borta från brynäsLasse väss skrev:Hahaha... Nja, Jo det var så att vi jobbade som kockar på restaurangen som år i samma byggnad som isplanen , alla spelarna åt där varje dag
Nu var det så att deras mat skulle tillagas med speciella ingredienser, specialolja och så att steka i,,,, men men... vi tyckte inte det smakade något gott ! så vi bytte ut det mot riktig grädde och smör istdet gjorde att dom åt aldeles för mycket
DET tyckte spelarna omdom åt som hästar fast dom inte fick det för kost konsulten

självklart måste du bli Brynäskock nästa säsong Lasse inte ska väl grabbarna behöva svälta..
........ <!-- </EdIndex> --></div>
Levve skrev:Lasse väss skrev:Hahaha... Nja, Jo det var så att vi jobbade som kockar på restaurangen som år i samma byggnad som isplanen , alla spelarna åt där varje dag
Nu var det så att deras mat skulle tillagas med speciella ingredienser, specialolja och så att steka i,,,, men men... vi tyckte inte det smakade något gott ! så vi bytte ut det mot riktig grädde och smör istdet gjorde att dom åt aldeles för mycket
DET tyckte spelarna omdom åt som hästar fast dom inte fick det för kost konsulten
Helt OK Lasse så länge du håller P-kakorna borta från brynäs
självklart måste du bli Brynäskock nästa säsong Lasse inte ska väl grabbarna behöva svälta..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
- Lasse väss
- Forumsponsor
ser dom inte lite bleka och smala ut
Nä, där sa du nåttRaketaren skrev:Levve skrev:Lasse väss skrev:Hahaha... Nja, Jo det var så att vi jobbade som kockar på restaurangen som år i samma byggnad som isplanen , alla spelarna åt där varje dag
Helt OK Lasse så länge du håller P-kakorna borta från brynäs
självklart måste du bli Brynäskock nästa säsong Lasse inte ska väl grabbarna behöva svälta..........

Goda pankis
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmmm rätt gjort Lasse/Lena...me..rätt smet går allt bra bättre... 
PS bra att Brynäs vann...nu kan ja mobba jobbi´sarna från norr....Hahaha..
skjoar bara....bra e de...

PS bra att Brynäs vann...nu kan ja mobba jobbi´sarna från norr....Hahaha..
skjoar bara....bra e de...