Hmm Affe...du som är Cross åkare tror ja.....visst måste du känna ´till Monarks Cross med Sachs 6vxl 50S motor....måste ju finnas i SV...då jag haft en....
Enligt Peppe dragrace ...så finns dom int...
Behöver inte hävda mig där tror ja,att vara med på några repor...a: DalaOpen...då blir det inget SNACK vad min F50GLX går för....
Jag är inte så mycket crossåkare, men jag är en crossfarsa, Ja dom finns kvar, gå in på classic50mx.com <!-- </EdIndex> --></div>
Hmm Affe...du som är Cross åkare tror ja.....visst måste du känna ´till Monarks Cross med Sachs 6vxl 50S motor....måste ju finnas i SV...då jag haft en....
Behöver inte hävda mig där tror ja,att vara med på några repor...a: DalaOpen...då blir det inget SNACK vad min F50GLX går för....
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->din moped är byggd mellan 75 och 79, din bör anses som en 77 modell. det är ju en "N" modell, och dom var lite budget och fabriken höll inte lika bra koll på dom, enligt ryckte ska det finnas dubbletter av ramnummer i olika länder, en del han ut på marknaden innan det uppdagades och många nummer ströks för enkelhetens skull när dom skrotade ramarna, din kan vara en sån jäkel som smet ut på marknaden, jag har bara läst på tyska informations sidor om det. någon går gärna säga imot <!-- </EdIndex> --></div>
Pop skrev:din moped är byggd mellan 75 och 79, din bör anses som en 77 modell. det är ju en "N" modell, och dom var lite budget och fabriken höll inte lika bra koll på dom, enligt ryckte ska det finnas dubbletter av ramnummer i olika länder, en del han ut på marknaden innan det uppdagades och många nummer ströks för enkelhetens skull när dom skrotade ramarna, din kan vara en sån jäkel som smet ut på marknaden, jag har bara läst på tyska informations sidor om det. någon går gärna säga imot
Ja-ha Där ser man, en snikpuch och dessutom en rymmare
Vilken tur då att den fick komma hem till mig <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Denna morgon blev en besvikelse åkte in till jobbet med ram och div grejor vid 7 tiden som skulle få smaka på högtyckstvätten, när jag låst upp grindar, dörrar och larmat av inser jag att hela tvätthallen är fylld av nymålade brädor
OK:s "gördetsjälvhall" hade ju inte heller öppnat vid den tiden en söndag
Raketaren skrev:men rent å fint blir det ju Lasse...
Jaaa När frun nu gick på promenad sa hon att jag kunde dikska Ja visst ja, man kan ju diska småprylarna , hon måst väl ha menat mopeden men det låg fullt i tallrikar å glas jag fick plocka undan först
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->oj oj oj vilken glans du får till Lasse. vad ska du ha för o komma ner o putsa min Veteranbil?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248