Raketaren skrev:He-he...ja då är man ju Puchägare igen då... köpte just den fina puch kansasen på blocket..kunde ju inte låta bli att dra på mig ett uddamärke...
får ta mig en sväng å hälsa på morsan till helgen...hon bor ju nästan granne med säljaren...
A-ha det var en sån du köpte ! Ja, jag kände på mig att du saknade en Puch när Maxin lämnade din källare GRATTIS ! <!-- </EdIndex> --></div>
Raketaren skrev:He-he...ja då är man ju Puchägare igen då... köpte just den fina puch kansasen på blocket..kunde ju inte låta bli att dra på mig ett uddamärke...
får ta mig en sväng å hälsa på morsan till helgen...hon bor ju nästan granne med säljaren...
Kul och grattis, ser ju helt vettig ut på bilden.
Min Kansas håller jag fortfarande på med att plocka ihop, men det är inte så mycket kvar.... <!-- </EdIndex> --></div>
Näe den enda med limpa var ju 1139 och den fanns varken i de färgerna eller med en sådan limpa, limpan är helt klart från en helt annan mopedtillverkare. <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson
Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
A-ha det var en sån du köpte ! Ja, jag kände på mig att du saknade en Puch när Maxin lämnade din källare GRATTIS !
jo det blev ju lite tomt utan den så jag var ju tvungen å skaffa en udda fågel igen... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Min Kansas håller jag fortfarande på med att plocka ihop, men det är inte så mycket kvar....
Jo den verkar ju ok..lite mil å körd av en äldre gentleman så jag tror nog att den är så fin som den ser ut.. en lite udda moppe är ju alltid kul... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Min Kansas håller jag fortfarande på med att plocka ihop, men det är inte så mycket kvar....
Jo den verkar ju ok..lite mil å körd av en äldre gentleman så jag tror nog att den är så fin som den ser ut.. en lite udda moppe är ju alltid kul...
Va då udda Ni är ju tre här som har en nu
(Växlar den själv, eller får man vicka på nått handtag <!-- </EdIndex> --></div>
pangerva skrev:
Såld idag på Tradera för 6800 vill jag minnas.
Höll koll på den på tradera idag, men jag hade velat ha den lite billigare eftersom det var fel sadel samt trasiga emblem ås tillkommer ju frakten. men det är klart bor man granngårds så kostar det ju inget att hämta så då blev det säkert rätt pris för den. <!-- </EdIndex> --></div>