<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snart är det dax för mellsta träffen.
vilkna mer ska dit ?
vore kul att träffas.
jag har en grön o vit 2000 grabben åker på en ferarriröd 1209
vi finns antagligen mittemot stuga 2
kom gärna dit
mvh HillBilly <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo vi blir ett gäng från Hallsta moppers. Vad jag skall åka på vet jag inte riktigt kanske Fetbruks eller Stockholmarn eller kanske, ja vi får se något vasst blir det <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hoppas ni får det trevligt!! Hadde varit kul å va där. Ett annat år kanske.. Kul att träffa Hillbilly på Hultsfredsrallyt i alla fall!!! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha!! Näe moppen får nog stå på släp dit i så fall. Alvesta ligger bara 1,5 mil härifrån. Så kan du köra hit så..... kan jag nog köra dit. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fredagen började med hällregn, senare fram på kvällen ökande i styrka
Yanke cruisingen gick bra nästan inga bilar ute på rundan
ska tilläggas att vi åkte en Edsel 58 4 dörrars HT
Lördagen vaknade man till ganska bra väder ,
ju längre dagen led desto finare väder vart det.
moppe krysset fick jag ,pojken min och tommy T avbryta,
pga grabbens 1209 fick ett gigantiskt ramlagerhaveri.
Även tommy fick problen (soppatorsk ) så HellFroggen fick bogsera mr T s Compact till macken .
kortegen genomfördes per automobil ovan sagda Edsel
men vi satt på första parkett när kortegen passerade
(Utomhus puben ) resten av kvällen var som vanligt trevlig
med pilsner o grillat samt alla gammla bekanta man morsade på
Nästa år är det 10 års jubileum hoppas att fler från norra sverige kommer dit då mvh HillBilly <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Roligt att se bilder på sin egen moppe (en av dom som var med)
E-typen med tejpad limpa. Endast motorn är nybyggd resten är som jag köpte den <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag vet att det är en Puch på min film från Mellsta, men jag tror att dom flesta tycker att det är helt ok efter att dom sett filmen.
Med tanke på att det var mörkt, spöregnade och att jag var duktigt slirig så får väl filmen duga.