Crescent E-type blocket fynd!!!!!!!
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Mc,n och vespan måste ju också få plats +att man måste ha plats att meka på eller?
Så nu har jag också gett mig själv köpstopp om ingen av dom andra säljs.
<!-- </EdIndex> --></div>
Har varit uppe 7st men nu är antalet mopeder bantat till 3.Alabamamannen skrev:vihan skrev:Bara en kul grej hur många mopeder har ni?
Mc,n och vespan måste ju också få plats +att man måste ha plats att meka på eller?
Så nu har jag också gett mig själv köpstopp om ingen av dom andra säljs.
![[get_real] staff_36-1](./images/smilies/staff_36-1.gif)
-
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha vetefan hur det gick till men nu är man nere i bara 2moppar.
Men det är 2 som jag verkligen vill spara och används flitig på rallyn i gbg med omnejd.Det är väll bara att inse att mopparna tar sin tid ligaså familjen och mc åkandet.Ha det gött i moppe sverige
Men det är 2 som jag verkligen vill spara och används flitig på rallyn i gbg med omnejd.Det är väll bara att inse att mopparna tar sin tid ligaså familjen och mc åkandet.Ha det gött i moppe sverige

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he jag har nog renoveringar kvar ett antal år till... 
dom som startar just nu år en golden champ,en rat raket , en crescent 2000, en topper och snart en startklar e-type den behöver lite eldragning och småjuteringar bara
samma sak gäller min 1256... 
så för närvarande 4 som går att starta...
renoveringarna i vinter lär ju bli en gulddakota och en SM-50

dom som startar just nu år en golden champ,en rat raket , en crescent 2000, en topper och snart en startklar e-type den behöver lite eldragning och småjuteringar bara

så för närvarande 4 som går att starta...

renoveringarna i vinter lär ju bli en gulddakota och en SM-50

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...