Crescent E-type blocket fynd!!!!!!!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
vihan

Inlägg av vihan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skriv Färdigställda sen renoverings objekt. <!-- </EdIndex> --></div>
monark 50s

Inlägg av monark 50s »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har bara 5 :embaressed: Men dom är skitskoj mefipallina_yahoo.gif <!-- </EdIndex> --></div>
2takt68

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Alabamamannen skrev:
vihan skrev:Bara en kul grej hur många mopeder har ni?
:oops:
Har varit uppe 7st men nu är antalet mopeder bantat till 3.
Mc,n och vespan måste ju också få plats +att man måste ha plats att meka på eller?
Så nu har jag också gett mig själv köpstopp om ingen av dom andra säljs. staff_36-1 <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->5 Åkbara
och 1 objekt samt 2 som nog inte ser dagens ljus igen :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
Agent.007

Inlägg av Agent.007 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->1 åkbar
4 objekt <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Åkbara: ett antal. E-typen blev färdig i dag, sitter en Ekf på den. Härlig åkmoppe slider_victory.gif <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->några moppar har det blivit genom åren..räkna? Nej tack! <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

Inlägg av Alabamamannen »

dr.novolette skrev:några moppar har det blivit genom åren..räkna? Nej tack!
:whistel: <!-- </EdIndex> --></div>
Esso

Inlägg av Esso »

Conrad Engström skrev:E-typen blev färdig i dag, sitter en Ekf på den. Härlig åkmoppe slider_victory.gif
Skulle va skoj att se en bild på den! <!-- </EdIndex> --></div>
2takt68

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha vetefan hur det gick till men nu är man nere i bara 2moppar.
Men det är 2 som jag verkligen vill spara och används flitig på rallyn i gbg med omnejd.Det är väll bara att inse att mopparna tar sin tid ligaså familjen och mc åkandet.Ha det gött i moppe sverige slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har renoverat 5 moppar på 3år( 2 st Gilera, 1 st Honda, 1st Suzuki och den som är kvar F 50 off-road,) men har bara en kvar :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he jag har nog renoveringar kvar ett antal år till... :roll:

dom som startar just nu år en golden champ,en rat raket , en crescent 2000, en topper och snart en startklar e-type den behöver lite eldragning och småjuteringar bara :wink: samma sak gäller min 1256... :roll:

så för närvarande 4 som går att starta... 8)

renoveringarna i vinter lär ju bli en gulddakota och en SM-50 :) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Pierre

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D Du har skaffa dej riktigt med jobb för dom närmaste 6 vintrarna Raketaren <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Leone

Inlägg av Leone »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->konstigt, från 4 körbara och ett objekt har jag nu gått till 2körbara och tre objekt :?
Flaka, ligist 2000, Org 2013, Stockcompact och en honda zoomer... <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar