<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var ett tag sen jag uppdaterade mitt projekt.
Men detta har hänt,Viktkompenserat lite grann,satt dit pepitarutiga dekaler på skydden,satt dit ett nytt styrlås, lackat hjälmen i nästan matchande färger,monterat navborstar och ropat in en fungerande hastighetsmätare på Tradera.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Får man va lite petig angående den fina moppen så tycker jag att sadelskinnet är lite för vitt men det mörknar väl med tiden hoppas även ramgummit får en bättre färg annars klart syggaste färgen på sportraket hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson skrev:Får man va lite petig angående den fina moppen så tycker jag att sadelskinnet är lite för vitt men det mörknar väl med tiden hoppas även ramgummit får en bättre färg annars klart syggaste färgen på sportraket hälsn cobra
vitt brukar ju hålla sig vit för alltid naturligt, har aldrig hört att vit ska kunna skifta i färg eller bli mörkare. kommer nog förbli sådär vit för alltid <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson skrev:skitiga arbetsbyxor fixar väl det
visst är det så. hade att en nyklädd vit sadel på en moped. men hur länge var den vit när man pendlade till jobbet på moped liksom! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->klart som fan den blir skitig och mörkare med tiden.. trodde det framgick i min otroliga dumma argument att jag var ironisk. <!-- </EdIndex> --></div>