<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser ju konstigt ut Om du trycker in navet i ryckutjämnarn, ligger då fälgen någolunda i centrum på svingen ? och vilket avstånd har du då på bromssidan
Lajnar kedjan nu som drevhållarn sitter <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Att dömma av drevets plasering i kadjeskyddet, borde det vara distans mellan vagga och drev. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmm...jag troor de fattas distanser på båda sidor...
Då drevet sitter väldigt nära vagga & troligen kan du inte shimsa
upp det glapp jag ser för att centrera bakhjulet....bara på en sida <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tyvärr har jag ingen extra.
Men kolla lite här hemma, annars kan jag höra med en portugis som jag på konstiga vägar har handlat lite av. Han har massor med grejer, men pratar bara portugisiska. (Min kommunikation går via en fransyska som jag känner vars mor är portugisiska.....)
Jag PM:ar över lite mer info jag har på en pdf, å hör av dig om du inte får tag på nån här hemma! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad är bredden där axeln går igenom stoppbiten? Har varit o köpt mig ett (onödigt stort) stycke aluminium som skall bli en Navstopp. <!-- </EdIndex> --></div>
Patrik '83. Livin' for speed!
Honda CB 750 '79 Åkafortstormoppe
Gilera Touring '75? Röer å finer!
Ancillotti?/Fantic? Trial 50 '7x, Bushojen.
KTM Comet 504S/Puch 4-vxl '71? Risbusken/Råttsoffan/Sophögen...
Dakota '74 blå, Under långsam renov...
Dakota '72 guld, Väntar på renov...
Saknar: Obegränsat med deg, många puchmodeller, bl.a M50 Jet eller Racing.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tror det ska vara som på Hercules Supra GP4, en avlång alu-distans! Har kanske en över! Om inte annat kan jag måtta på nån av mopparna om du vill!
Då jag köpt ett bakhjul från/till en Hercules...å fick samma problem.
Men jag skulle ha den till min F50GLX...la ner detta då ja ännu inte har rätt
drevning som passar.
Som Puchen sa går det att borra upp en mutter.....då kan man svetsa distans imella
olika baksvingar, PS de få int vamye glapp där... <!-- </EdIndex> --></div>