billykid skrev:Jepp Rexxy...kärnkraftverket i Olkiluoto aha vad ska ni göra där....jag på generatorn...
Funrara lite nu....Tisdag är en röd dag....PS kolla med allt då RExxy
Typ boende....resa dit...mmm.
Själv skiter jag i detta de får dom/andra fixa....annars h ar dom ingen billykid med som mek....
Vi är praktikanter, så jag har ingen aning om vad vi ska göra där... Förmodligen lära oss.
Ja, på tisdag ska dom resa! Vi får se om jag får resa dit någon annan dag, är inte säker.
Resa och Boende fixar "jobbet". Så det behöver vi inte bry oss om. <!-- </EdIndex> --></div>
billykid skrev:Jepp Rexxy...kärnkraftverket i Olkiluoto aha vad ska ni göra där....jag på generatorn...
Funrara lite nu....Tisdag är en röd dag....PS kolla med allt då RExxy
Typ boende....resa dit...mmm.
Själv skiter jag i detta de får dom/andra fixa....annars h ar dom ingen billykid med som mek....
Vi är praktikanter, så jag har ingen aning om vad vi ska göra där... Förmodligen lära oss.
Ja, på tisdag ska dom resa! Vi får se om jag får resa dit någon annan dag, är inte säker.
Resa och Boende fixar "jobbet". Så det behöver vi inte bry oss om.
Hörru du Ta på dej en sån vit dräkt med sådanadär varningstrianglar på "radioaktivt" <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser bra ut Lasse, kul att sadeln kom till nytta.
Såg ett tokfynd idag på Vikstamarknaden som nog passat dig.
Komplett trimsats 70cc i fint skick till Puch Maxi, d.v.s cylinder, kolv, topplock, mikuni förgasare med insug samt ett kromat Jamarcol fuego avgassystem.
Allt ovanstående för endast 500:-. <!-- </EdIndex> --></div>
Cobra5000 skrev:Ser bra ut Lasse, kul att sadeln kom till nytta.
Såg ett tokfynd idag på Vikstamarknaden som nog passat dig.
Komplett trimsats 70cc i fint skick till Puch Maxi, d.v.s cylinder, kolv, topplock, mikuni förgasare med insug samt ett kromat Jamarcol fuego avgassystem.